StigJ Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Well of course. Kun det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Bare puss og gnikk med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Har ikke fått begynt banesesongen enda... Må ha service og bytte av alskens oljer og dill først. Skal inn med den 6/5. SÅ er jeg klar til dyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Du gjør det i feil rekkefølge! Rudskogen i slutten av mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 E30meet. Men sikkert noen runder på Reve før den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Da krysser jeg av litt forskjellig på To-do-listen og kan kalle det well done 13/4 Bremseklosser fremme ble byttet til samme som i fjor (EBC Yellowstuff). Og det var jammen ikke for tidlig 26-28/4 Full utvendig detailing. Bilder av det på side 32. Listen av det jeg brukte er føgende: Vask: P21S felgrens Prickbort Surfex HD Bilthamber Autofoam i skumkanon. Håndvask med Meguiars vott, Megiars NXT såpe i Swissvax bøtte m/gritguard. Tørk med Miracle Dryer håndkle Korrigering av lakken med Makita roterende maskin med Scholl lilla pad og Swissvax Cleaner Fluid Pro Strong. Fått bort hologrammer og fått opp glans med Swissvax Cleaner Fluid Regular med orange pute på Flex oscilerende maskin. LSP ble Swissvax Insignis V3. Swissvax Pneu matt på dekk. Felger ble vokset med Swissvax Autobahn tidligere i april. Diverse annet for vindu og innvendig. (Skal rense skinnseter senere) Støvsuging og blablabla.... 1/5 Innhentet en pokal (2. plass) på 1. mai-utstilling på Jærhagen. 6/5 Service med ymse unnagjort. 7/5 Montert latmannsarm (Cruise control). Her var jeg jo heldig da... Z4 produsert etter 10/2004 har ikke kabelsettet ferdig lagt opp. Så det måtte jeg inn med. Heldigvis ikke den verste jobben da. To ledninger til lysmodulen ved rattet og en ledning ut i motorrommet. Tok meg en times tid inkludert en liten testtur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 ja, greit med cruise kontroll når du cruiser rundt banen Du skal vel nedover til ringen i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Er vel mer når jeg kjører til og fra banetreff på østlandet. Har noe galt med hælen som gjør at jeg får dritvondt når jeg kjører langt. Da er det greit med cc slik at jeg kan flytte på foten. Ringen nei. Det tørr jeg ikke!i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Et går vel fint med ringen tur:) gøy det. VI skal i august. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Nei nei.. Ringen er ikke skummel virker skummelt helt til du er igang med første runden.. Da blir du avhengig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Hysjpåseg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Bare være med i slutten av måneden Stig, eg har ledig både båtbillett, og hotellrom på Am Tiergarten. Har desverre ikkje flere ledige plasser til dagen på Spa, men du kan få sitte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Ellers takk Tommy. Er sikkert midt i fagprøveuka.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå