Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ikke tull en gang det  :---)

Skulle gjerne gått opp en eller to størrelser, men klarer ikke forsvare bytte siden det står på ett år gamle Nokian Hakka R2 eller hva de heter...

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja funker det :) Folierte selv og resultatet er deretter :P Vanskeligste var dørhåndtakene. De ser ikke ut. Så derfor har jeg bestilt deksler som limes på med dobbelsidig tape. Satser på det ser mye bedre ut.

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nei her skjer det jammen ikke mye. Det er vel det som er det kjipe med å ha en bil på vinterlagring og en som er møkkskitten hele tiden....

 

Dette er det eneste som har skjedd.

 

Trakk om armlenet og håndbrekkbelgen til Z4en. Må jo ha røde sømmer så klart :P Har allerede satt inn ny girmansjett i samme skinn og med rød kontrastsøm. Og så har jeg liggende ferdige skinnlapper til noen knebeskyttere som er montert originalt på midtkonsollen. Litt usikker på om jeg kommer til å trekke om de.

 

Så har jeg lakkert dørhåndtakdeksler sort blank til MINIen. Så da blir det litt penere enn mitt folieringsforsøk som ikke ser helt best ut.

Prøver også å finne en billig, brukt grill jeg kan lakkere sort.

 

 

DSC_0185.JPG?_subject_uid=32155139&w=AAC

 

Og for at tråden ikke skal bli helt blå  [-X Just a random pic...

 

14930462153_d94f90bd00_b.jpgDSC_2560 by mr.stream77, on Flickr

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det Magnus :) Ja det burde nå ikke bli noe problem det. Stiller gladelig opp jeg.

 

Hadde vel et lite håp om nye felger i år. Men prioriteringslista ble litt snudd og blant annet nytt innkjøp av kamera gjorde det ikke bedre :P Kosta jo en felg eller så. Hadde jo en liten incident på E30meet med litt oversvømmelse i kamerasekken \:D/  

Får satse på neste sesong heller. Da SKAL det bli 2/3-delte med kant :headbang:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...