StigJ Skrevet Desember 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2014 Fyttigrisen så kjipe vinterhjul.... sv90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 Snakker vi minste orginal dimensjon her, 205/60/16. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2014 (endret) Det er ikke tull en gang det Skulle gjerne gått opp en eller to størrelser, men klarer ikke forsvare bytte siden det står på ett år gamle Nokian Hakka R2 eller hva de heter... Endret Desember 15, 2014 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 ble såååå mye bedre nå med det svarte då love it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2014 (endret) Ja funker det Folierte selv og resultatet er deretter Vanskeligste var dørhåndtakene. De ser ikke ut. Så derfor har jeg bestilt deksler som limes på med dobbelsidig tape. Satser på det ser mye bedre ut. Endret Januar 9, 2015 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2015 (endret) Nei her skjer det jammen ikke mye. Det er vel det som er det kjipe med å ha en bil på vinterlagring og en som er møkkskitten hele tiden.... Dette er det eneste som har skjedd. Trakk om armlenet og håndbrekkbelgen til Z4en. Må jo ha røde sømmer så klart Har allerede satt inn ny girmansjett i samme skinn og med rød kontrastsøm. Og så har jeg liggende ferdige skinnlapper til noen knebeskyttere som er montert originalt på midtkonsollen. Litt usikker på om jeg kommer til å trekke om de. Så har jeg lakkert dørhåndtakdeksler sort blank til MINIen. Så da blir det litt penere enn mitt folieringsforsøk som ikke ser helt best ut. Prøver også å finne en billig, brukt grill jeg kan lakkere sort. Og for at tråden ikke skal bli helt blå Just a random pic... DSC_2560 by mr.stream77, on Flickr Endret Januar 9, 2015 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 Er så fet og gjennomført denne z4'en her! Må prøve å få til en photoshoot med den på for.eks E30meet, GS-treffet om du skal på noen av de til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2015 Takker for det Magnus Ja det burde nå ikke bli noe problem det. Stiller gladelig opp jeg. Hadde vel et lite håp om nye felger i år. Men prioriteringslista ble litt snudd og blant annet nytt innkjøp av kamera gjorde det ikke bedre Kosta jo en felg eller så. Hadde jo en liten incident på E30meet med litt oversvømmelse i kamerasekken Får satse på neste sesong heller. Da SKAL det bli 2/3-delte med kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 jeg kommer ned med f30 og bytter den i zen din jeg eheehhehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2015 Neh. Det skal vi nok bli to om Ned? Flytta opp til Bergen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 heheh får hive med min første fødte på kjøpe så må det vel være bra heheh nei ikke flytta noe sted enda ned fra fjelle mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2015 Hehe. Ned fra høyden ja Behold førstefødte du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 heheh faen ja ja tror ikke jeg kan gi vekk den sitronen min uansett har nesten ikke sett bilen min på en måned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2015 Snakker du om sur unge eller den sure og leie F30en egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 hehehe det er samme ting for øyblikket f30 står på verksted krasjet og teknisk defekt jipi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå