Jørgen-Fastbmw Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Må sei den blei feit den der ja ! ! hvilken dekk og felgdimensjon er det du har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Felger er bak: 10x17" ET15 med Falken 225/35-17 Foran: 8,5x17 ET15 (pluss 20mm adapter) med Falken 205/40-17 Takker ellers for kommentarer, alltid artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Oj, det der må være noe av det råeste av e30 jeg noen gang har sett.. Og den fargen der skiller seg skikkelig ut, lurer på hvordan e46'n min hadde sett ut med den fargen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Det får en si, du har fått det til! den var heit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Kjøss meg i kråkehølet, dette ble lekkert! :D Den nye favorittbilen min på forumet om dagen dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 dæven døttee:P denna ble kul ja:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Gjennomført arbeid du har gjort her FTE. Respekt. Ikke bare er det gjennomført, men også smakfult. Blir ikke dårligere når du får litt mer sprut under panseret. Men ser jeg en løs lokaris på bildet over her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Takker, takker. Geir Anders: Hehe, stemmer det, glemte visst å skru den fast foran før jeg tok en prøvetur igår. Hørtes godt inni bilen for å si det sånn! Er fixet nu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Se her ja.. Var absolutt verdt å vente på bilder her. Ble veldig flott denne.. Skal få orndet noe prøveskilter en dag jeg også, så kan vi prøve oss på en photoshot? Bare vi får noe flott vær. Og jeg får rattet fra Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Deilig e30!!! Godt gjort å få plass til 10-tommerne!! Hvordan er det med bur og 4-punktsele på eu'en, Er de ikke litt vrange på det?? M-tech 2 stylingen uten vingen er jeg tilhenger av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Meget hensiktsmessig farge på en ellers så pen E30 Nesten så jeg blir fristet til å selge deg MHW-lyktene mine så du får prikken over i`en, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Hva slags lykter er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Ubergrom bil Tror jeg hadde likt originale speil bedre, men det er ikke sikkert så mange andre er enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå