Gå til innhold

FTE sin Marrakersh BMW 325i E30

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 333
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ei uke må da være god nok tid a gitt. :) hehe, blir sikkert mulighet senere i år. Er jo ikke sikkert vi får noe fotograf heller så. :)

Hehe..njaaa..god tid og god tid.

Ja, jeg håper det. Jeg har iallefall veldig lyst til å bli med på en mt2-shot ;) Det hadde vært veldig gøy.

Edit: winchester: Alle biler fortjener bbs rs ;) høhø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyyydelig farge..! Har en favoritt selv blant de nye fargene, selv om det ikke er denne.. Kult at du velger en farge ikke "alle" har :) gleder meg til å se den på treff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei uke må da være god nok tid a gitt. :) hehe, blir sikkert mulighet senere i år. Er jo ikke sikkert vi får noe fotograf heller så. :)

Ja, vi får høre med Marius aka. photowerkz om han er sugen på å hjelpe oss en gang i sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dekket ligger innpå skjermbuen når jeg nesten har full sving. Er ikke forbundet med fryktelig mye risiko siden man som regel har lav fart når man svinger såpass brått. Da går det greit, med mindre man er uoppmerksom og styrer den ned i et digert hull da... Men det forutsetter jo at jeg må følge med på hvor jeg kjører hele tiden da. Og ja, den er jævlig stiv å kjøre med :)

Er sant det :) Får kjøre med hodet og håpe på at det går bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bare prøvd litt sotspray på de. Lampene er litt mørkere nå. Legger ut flere bilder av bilen imorgen eller torsdag, må sveise på nye eksosstusser først. Da blir det litt bilder av bilen bakfra også, pluss litt bagasjerom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne hadde fortjent noen bbs rs felger:P:D

Denne bilen her ELSKER felgene sine. Er du blind?

di felgene han har er kule di også men jeg vill nå si det er morro og trikse og mikse litt med forskjellige felger, og bbs rs på e30 er en sikker vinner, tror di ville sett sjuke ut på denne e30'n ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gleder jeg meg til, fyy og rå den er! Likte den varianten din bak det med lyktene, syns det ble üüüber ;) Kanskje litt mer toning, så er du i boks :) Ingen e30'er som kan stå i mot fargen på denne her, ble utrolig rått og cleant!

Ikke sett på noe vinge, det vil bryte ut den cleane looken som er på den nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...