winchester Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Cleant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Utrolig strøkent og pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 mAZE: Kan være behjelpelig med tegninger/mål, men du får bygge det selv! Buuuuhhhh... Det er for dårlig... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 LIKER LIKER LIKER Nyydelig stykke bil (LES: E30) du har ordnet opp Liker alt, å absolutt alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Takk, takk Nå har jeg sjekket opp litt på Gatebil.no og funnet ut at jeg antakelig reiser dit på lørdag og BMWccn på søndag. Det passer meg og reisefølget mitt best har vi funnet ut. Mange som skal til gatebil og bmwccn de samme dagene..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Takk, takk Nå har jeg sjekket opp litt på Gatebil.no og funnet ut at jeg antakelig reiser dit på lørdag og BMWccn på søndag. Det passer meg og reisefølget mitt best har vi funnet ut. Mange som skal til gatebil og bmwccn de samme dagene..? Takk takk, samme reise rute som meg. Skal ha 318/M3 på utstilling/ tilsalgs begge dagene. Når er planen din å kjøre oppover til Våler da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Lækkert. Vet ikke helt når vi skal oppover, men regner med avreise rundt kl åtte. Kanskje litt før. Vi kjører antakelig kongsvingerveien oppover til Våler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 må vel si at dette er en av de mest gjenomførte e30ne jeg har sett.. bra jobba tipper du har bygd deg en grei pokal sanker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Takk for det smez Da har jeg fått skilter Hentet de forrige uke, så har kjørt littegrann. Vannpumpa mi røk på fredags ettermiddag og føkket opp planene mine denne helgen, men fikk da reist til Rudskogen på søndag, takket være Kristov her på forumet som donerte en vannpumpe til meg Siden jeg nå kan bevege meg utenfor gårdsplassen min, dro jeg bort til flyplassen og tok noen shots: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Må bare få sakt det igjen, denne her er virkeli herlig. Deilig farge med perfekt senk også så clean og flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 liker ikke bilen din! jeg ELSKER den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Fine bilder! Passet bra å ta bilder der! Er det på veien mot Gardermoen Raceway? Har lyst på noen flere interiørbilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Digger denne bilen!! Denne fargen må være noe av det grommeste jeg har sett på en E30 Gøy å se at noen tenker litt utenom det "vanlige" Gratulerer med en av de aller peneste M-tech II`ene her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Helt nydlig! :appaluse: Digger fargen! Felgene! Digger rett og slett alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Fikk sett litt nærmere på denne på Rudskogen i helga, og kan skrive under på at dette er meget gromt. Jeg stod sammen med presidenten i bmwccn (dere som kjenner han vet jo hvilket forhold han har til E30...) ved innsjekken på søndag når denne rullet inn, og han likte åpenbart det han så han også. Vanvittig flott bil du har fått til! Meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå