Gå til innhold

FTE sin Marrakersh BMW 325i E30

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 333
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk, takk ;)

Nå har jeg sjekket opp litt på Gatebil.no og funnet ut at jeg antakelig reiser dit på lørdag og BMWccn på søndag. Det passer meg og reisefølget mitt best har vi funnet ut. Mange som skal til gatebil og bmwccn de samme dagene..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk ;)

Nå har jeg sjekket opp litt på Gatebil.no og funnet ut at jeg antakelig reiser dit på lørdag og BMWccn på søndag. Det passer meg og reisefølget mitt best har vi funnet ut. Mange som skal til gatebil og bmwccn de samme dagene..?

Takk takk, samme reise rute som meg. :D Skal ha 318/M3 på utstilling/ tilsalgs begge dagene.

Når er planen din å kjøre oppover til Våler da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lækkert. Vet ikke helt når vi skal oppover, men regner med avreise rundt kl åtte. Kanskje litt før. Vi kjører antakelig kongsvingerveien oppover til Våler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det smez :)

Da har jeg fått skilter :love: Hentet de forrige uke, så har kjørt littegrann. Vannpumpa mi røk på fredags ettermiddag og føkket opp planene mine denne helgen, men fikk da reist til Rudskogen på søndag, takket være Kristov her på forumet som donerte en vannpumpe til meg :)

Siden jeg nå kan bevege meg utenfor gårdsplassen min, dro jeg bort til flyplassen og tok noen shots:

IMG_2729.jpg

IMG_2719.jpg

IMG_2723.jpg

IMG_2715.jpg

IMG_2717.jpg

IMG_2716.jpg

IMG_2718.jpg

IMG_2721.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sett litt nærmere på denne på Rudskogen i helga, og kan skrive under på at dette er meget gromt. Jeg stod sammen med presidenten i bmwccn (dere som kjenner han vet jo hvilket forhold han har til E30...) ved innsjekken på søndag når denne rullet inn, og han likte åpenbart det han så han også. :)

Vanvittig flott bil du har fått til! Meget bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...