Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naaaahh, jeg håper jeg rekker det. Hvis jeg legger godvilja til + at jeg får regreima tidsnok så er jeg seff med.

Hvis jeg ikke kan bli med...fml.

Btw, Hartge Classic felga mine er til salgs igjen da "kjøperen" ikke svarer på PM lenger.

17k så får du STRØKNE felger som kan rulles inn i gummi og kastes rett på bilen!

Lufter det her først, flr jeg bumper salgsannonsen og finn annonsen igjen.

Borbet felga er det heller ingen som vil ha, så de har jeg tenkt å støpe om til en statue.

• Svar 443
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ha-ha-ha, Tore og Anders, leeer meg ihjel!

Foreløpig er det meldt regn heele dagen og 3 grader på lørdag, da melder jeg meg antakelig ut. Det er ikke verdt det å stå rett opp og ned og fryse i 4 timer bare for å se på noen andres BMWer. Men det er jo bare meg da ;) Vi krysser fingrene for sol og varmt! :)

Borbet felga er det heller ingen som vil ha, så de har jeg tenkt å støpe om til en statue.

Får slutte å kjøpe dyre søppelfelger da..

Skrevet
Ha-ha-ha, Tore og Anders, leeer meg ihjel!

Foreløpig er det meldt regn heele dagen og 3 grader på lørdag, da melder jeg meg antakelig ut. Det er ikke verdt det å stå rett opp og ned og fryse i 4 timer bare for å se på noen andres BMWer. Men det er jo bare meg da ;) Vi krysser fingrene for sol og varmt! :)

Støtter den! 50-60 mil for å stå ute i regnet, det frister lite.

Får slutte å kjøpe dyre søppelfelger da..

Jeg kjøper aldri dyre felger :)

Skrevet

Eventuelt bruke dem som stuebord, bare kaste over ei glassplate og noe gaffa eller tech7 for og holde det noenlunde sammen :lol:

Får håpe på bra vær angående Valle ja, må uansett ta turen for og plukke opp noen felger jeg så.

Ellers så blir Horek, FTE og meg selv med på kolonnen oppover til Bud 18. Mai :)

Er jo morsommere og kjøre oppover med flere biler/folk.

Skrevet

Haha. "Horek" du..

Ja, vi satser på en skikkelig kolonne oppover! :) Den laveste bilen kjører først, slik at vi bak ser om det går bra eller ikke.

Skrevet
Haha. "Horek" du..

Ja, vi satser på en skikkelig kolonne oppover! :) Den laveste bilen kjører først, slik at vi bak ser om det går bra eller ikke.

Haha, denne er jeg enig i ;) Brar dere E30 gutta blir med oss den 18. :)

Skrevet

Hehe, artig gjort mot han som har lavest bil det ;)! Kan vel være greit å ha justerbart for turen sin skyld.

Skrevet

Kan få låne E30n min på prøveskilt hvis du kjøper justerbart senkesett og monterer det for meg.

Skrevet

Hehe.. Høres ut som en jævlig bra deal, Mads.

Du får jo bilen klar til Bud den 18.mai, Carl? :)

Btw, i dag bestilte jeg jaggu reim og strammer, så en kompis skal bytte denne for meg den 15. mai. Jeg er alltid ute i god tid til disse Bud-treffene..

Da mangler det bare å fikse noen hjul, så er jeg superklar!

Edit: Facebook-event ang. felleskjøring til BUD http://www.facebook.com/events/212469082199849/

Skrevet

Er spådd delvis skyet/lettskyet og 7-9C mellom kl. 12-18 på lørdag, så bare å ta turen! (ihvertfall ifølge yr.no)

Skrevet
Du blir med du også, Even?

Ja, hvis været tillater det. :) Ser jo lyst ut nå da, kontra hvordan det så ut tidligere denne uka på langtidsvarselet.

Skrevet

Som jeg har sagt til andre, ikke bekymre dere for været. Sørg for at godbila er i form og kom dere på treff :mrgreen:

Skrevet
Som jeg har sagt til andre, ikke bekymre dere for været. Sørg for at godbila er i form og kom dere på treff :mrgreen:

+1! Holder med den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...