SofaKingFresh Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 er ikke alltid justerbaet er nok=P Jeg har justerbaet 60/65 som Max senk.. Og det er ikke lavt nok forran : ) Der sa du det selv... Er ikke langt fra nok med 60 senk Litt custom bygging så kommer man langt nok ned.. "litt" custom for å få til dette... Ser den Golfen der støtt og stadig i Skien! Skamfet! Fikk desverre ikke mulighet til å ta turen da jeg var i 75års dag... spennende......
FTE Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 Var akkurat innom der nå..Kom riktig nok 3 timer etter det startet, men vill ikke si 7 biler var noe og skryte av xD Nei, da var det vel ikke så rart det ikke var flere der heller, når du kommer 3 timer etter at det startet. Må ha med denne Golfen, den var rå:
Torek Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 Nei, da var det vel ikke så rart det ikke var flere der heller, når du kommer 3 timer etter at det startet. Correctmundo!
Just-turbodiesel Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Skrevet Juni 28, 2010 golf 2'n er fiiiiiin, men trur lyktesenkeren ødelegger fronten LITT, men så perfekt som det kan bli NESTEN.
E30Frelst Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 Frank Tore, du kan vell ikke legge ut alle bildene dine ?
Fredrik 90 Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 Møtte du ikke opp Just Turbo? Haha! Jeg må le Selvfølgelig møtte han ikke opp, han har vel ikke noe å vise fram! Ene dagen er han så gira og hele pakka men når alvorets time kommer så "Nei ett av lamma stakk av skjønner du" DEN må du lengre ut på landet med Vet du hva JT?! Jeg tror du bare har en dritbil jeg, for hver gang noen spør etter biler av "vidunderet" ditt så bare bortforklarer du eller unnlater å svare! Det er masse bilder av folks senkede biler her i tråden og av alle merker så her er det ingen unndskyldning! Nå VIL jeg se et bilde av den senka bilen din!!
Torek Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 Møtte du ikke opp Just Turbo? Haha! Jeg må le Selvfølgelig møtte han ikke opp, han har vel ikke noe å vise fram! Ene dagen er han så gira og hele pakka men når alvorets time kommer så "Nei ett av lamma stakk av skjønner du" DEN må du lengre ut på landet med enkelt å være svær bak tastaturet vetu
316 Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 Et lam eller en lama? Tror jeg skal skylde på at lamaen til naboen har slitt seg neste gang jeg ikke tør å stille opp
Wacman Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 Hehe,så fin den E28-fronten er altså Var det bildet også på vacn forumet?
anders87 Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 Jepp, er en bildetråd ute der også, siden mange av de som møtte opp er medlemmer der, (inklusive meg og torek)
Just-turbodiesel Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Skrevet Juni 29, 2010 Møtte du ikke opp Just Turbo? Haha! Jeg må le Selvfølgelig møtte han ikke opp, han har vel ikke noe å vise fram! Ene dagen er han så gira og hele pakka men når alvorets time kommer så "Nei ett av lamma stakk av skjønner du" DEN må du lengre ut på landet med Vet du hva JT?! Jeg tror du bare har en dritbil jeg, for hver gang noen spør etter biler av "vidunderet" ditt så bare bortforklarer du eller unnlater å svare! Det er masse bilder av folks senkede biler her i tråden og av alle merker så her er det ingen unndskyldning! Nå VIL jeg se et bilde av den senka bilen din!! hva DERE vil bryr da vel ikke.. festlig at noen av dere trur dere har noe å si i den sammenheng Dere har jo ikke kromfangere på bilene deres engang, hvordan kan dere tru at jeg da skal gidde å bruke tid på å vise fram biler med masse krom og klassiske linjer, hadde dere hatt noe tøft så skulle jeg gjort det, men dere kjører henholdsvis e30, ny mini og audi a6?! biler som ikke vekker noe som helst interesse for entusiaster av retro-biler med gammeldags stuk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå