Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke alltid justerbaet er nok=P

Jeg har justerbaet 60/65 som Max senk..

Og det er ikke lavt nok forran : )

Der sa du det selv... Er ikke langt fra nok med 60 senk ;)

Litt custom bygging så kommer man langt nok ned..

"litt" custom for å få til dette...

IMG_6040.jpg

Ser den Golfen der støtt og stadig i Skien!

Skamfet! :D

Fikk desverre ikke mulighet til å ta turen da jeg var i 75års dag... spennende......

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Var akkurat innom der nå..

Kom riktig nok 3 timer etter det startet, men vill ikke si 7 biler var noe og skryte av xD

Nei, da var det vel ikke så rart det ikke var flere der heller, når du kommer 3 timer etter at det startet.

Må ha med denne Golfen, den var rå:

l9hymy97wzofel7wkooj.jpg

5tlt1l0ar1f857e1xwvv.jpg

Skrevet

Nei, da var det vel ikke så rart det ikke var flere der heller, når du kommer 3 timer etter at det startet.

Correctmundo!

Skrevet
Møtte du ikke opp Just Turbo? :?

Haha! Jeg må le :lol: Selvfølgelig møtte han ikke opp, han har vel ikke noe å vise fram! 8) Ene dagen er han så gira og hele pakka men når alvorets time kommer så "Nei ett av lamma stakk av skjønner du" :applause:#-o DEN må du lengre ut på landet med [-X

Vet du hva JT?! Jeg tror du bare har en dritbil jeg, for hver gang noen spør etter biler av "vidunderet" ditt så bare bortforklarer du eller unnlater å svare! Det er masse bilder av folks senkede biler her i tråden og av alle merker så her er det ingen unndskyldning! Nå VIL jeg se et bilde av den senka bilen din!! :!:

Skrevet

Haha! Jeg må le :lol: Selvfølgelig møtte han ikke opp, han har vel ikke noe å vise fram! 8) Ene dagen er han så gira og hele pakka men når alvorets time kommer så "Nei ett av lamma stakk av skjønner du" :applause:#-o DEN må du lengre ut på landet med [-X

enkelt å være svær bak tastaturet vetu ;)

Skrevet

Et lam eller en lama? Tror jeg skal skylde på at lamaen til naboen har slitt seg neste gang jeg ikke tør å stille opp :lol:

Skrevet

Vet du hva JT?! Jeg tror du bare har en dritbil jeg, for hver gang noen spør etter biler av "vidunderet" ditt så bare bortforklarer du eller unnlater å svare! Det er masse bilder av folks senkede biler her i tråden og av alle merker så her er det ingen unndskyldning! Nå VIL jeg se et bilde av den senka bilen din!! :!:

hva DERE vil bryr da vel ikke.. festlig at noen av dere trur dere har noe å si i den sammenheng :lol:

Dere har jo ikke kromfangere på bilene deres engang, hvordan kan dere tru at jeg da skal gidde å bruke tid på å vise fram biler med masse krom og klassiske linjer, hadde dere hatt noe tøft så skulle jeg gjort det, men dere kjører henholdsvis e30, ny mini og audi a6?! #-o biler som ikke vekker noe som helst interesse for entusiaster av retro-biler med gammeldags stuk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...