awt Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Var greit treff, men etter min mening ALT for mye folk. Nå er vel egentligt dette et "luksusproblem", men jeg følte jeg gikk på noen uansett hvor jeg gikk, og jeg fikk aldri sett skikkelig på en bil, for det var alltid tusen andre der fra før. Har vært på dette treffet endel ganger før, men aldri opplevd så mange besøkende. Var nok været som bidro til det.
ullsokken Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Ja jøss, dette så jo veldig spennende ut Synd det er alt for langt for meg til å ta en svip tur.. Så jummy ut den til BMWPower ja Skulle gjerne vært å hilst på den der gallardoen også... litt feil farge men.
Andycam Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Den grønne Gallardoen er foliert - den er egentlig sort.
Springsteen Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Hadde du kameraet med deg mr. andy ? Sånn at vi hadde fått noen skikkelige bilder her
ullsokken Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Den grønne Gallardoen er foliert - den er egentlig sort. Mhm, synes jeg så det. Så litt matt ut så tenkte på det. Også en farge å foliere en bil med.. akuratt som ikke den bilen tiltrekker nok oppmerksomhet? Hva skal man med noe sånt om man ikke viser den frem ordentlig Folie assosieres med firmabiler og taxier for meg
Alecken Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 Den E46 M3'n.. er det Jens sin? Med sorte gs felger med rød stripe? Eventuelt BBS CH om han har fått rettet de?
Andycam Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 Springsteen: hehe, såså. Hadde med kamera, ja. Men tok nesten ingen bilder. Hater å ta bilder på slike arrangementer med mye folk. Jeg blir aldri fornøyd! Skal kikke på dem i helgen og se om det er noe som egner seg for nett. ullsokken: Fargen er ikke så veldig ulik en ganske klassisk Lamborghini farge, så jeg forstår valget. Ganske mange biler blir foliert om dagen. Den mattsorte Ferrarien som sto der også var foliert.
Springsteen Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 Ja, du sier noe der. Blir litt kaos-teori å ta bilder på slike treff.. Er blant annet alltid en front eller bak av en ræv som akkurat kommer inn på bildet For ikkje å snakke om de mildt sagt rotete bakgrunnene det blir Du får no se om du finner noe ja
ullsokken Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 Springsteen: hehe, såså. Hadde med kamera, ja. Men tok nesten ingen bilder. Hater å ta bilder på slike arrangementer med mye folk. Jeg blir aldri fornøyd! Skal kikke på dem i helgen og se om det er noe som egner seg for nett.ullsokken: Fargen er ikke så veldig ulik en ganske klassisk Lamborghini farge, så jeg forstår valget. Ganske mange biler blir foliert om dagen. Den mattsorte Ferrarien som sto der også var foliert. Mhm, har sett en del bilder av murcielago orginalt i slik farge. Se der ja, viste ikke det var en klassisk farge, kjekt å vite Foretrekker gule eller lamborghini orange.
Eivind B Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 Den E46 M3'n.. er det Jens sin? Med sorte gs felger med rød stripe? Eventuelt BBS CH om han har fått rettet de? Ja det er hans:)
Superbeetle Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 Noen som har oversikt over hvem som vant i de ulike kategoriene?
Ad|oS Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 Et par bilder fra DCN sitt forum også: http://www.detailersclub.no/forum/topic ... unen-2010/ Ser ut som om det kunne vært marked for litt bilpleie der ja. Ikke akkurat billig biler, hverken 3-eren eller 8-eren... Men mest tragisk er jo bilpleiesenteret som "viser hva de kan" hehe Ja, har nok litt annet syn på det enn de fleste andre
DJ RS2 Matrix Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 er det eit 50/50 bilde det der ? var forsatt ein del swirls og hologrammer
Ad|oS Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 Mye swirls og RDS igjen, og hologrammene er nok fra poleringen deres... Og ser du rundt spylerdysene så ser du typisk slurving hehe
Springsteen Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 Noen som har oversikt over hvem som vant i de ulike kategoriene? http://blog.mkib.com/?p=194#more-194 At den pick-upen endte med premien for øvrige merker er for meg uforståelig.. Hele harrygjengen i klubben stemt, og stjålet stemmesedler eller? Jeg ser iallefall ikke hvorfor en slik hverdags-firmabil skal vinne en slik premie. De absolutt fleste bilene tilstede var jo mer interessant Edit lesefeil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå