Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var greit treff, men etter min mening ALT for mye folk. Nå er vel egentligt dette et "luksusproblem", men jeg følte jeg gikk på noen uansett hvor jeg gikk, og jeg fikk aldri sett skikkelig på en bil, for det var alltid tusen andre der fra før. Har vært på dette treffet endel ganger før, men aldri opplevd så mange besøkende. Var nok været som bidro til det. :)

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja jøss, dette så jo veldig spennende ut :D Synd det er alt for langt for meg til å ta en svip tur.. Så jummy ut den til BMWPower ja :) Skulle gjerne vært å hilst på den der gallardoen også... litt feil farge men.

Skrevet
Den grønne Gallardoen er foliert - den er egentlig sort. :)

Mhm, synes jeg så det. Så litt matt ut så tenkte på det. Også en farge å foliere en bil med.. akuratt som ikke den bilen tiltrekker nok oppmerksomhet?

Hva skal man med noe sånt om man ikke viser den frem ordentlig :P Folie assosieres med firmabiler og taxier for meg :D

Skrevet

Springsteen: hehe, såså. Hadde med kamera, ja. Men tok nesten ingen bilder. Hater å ta bilder på slike arrangementer med mye folk. Jeg blir aldri fornøyd! Skal kikke på dem i helgen og se om det er noe som egner seg for nett.

ullsokken: Fargen er ikke så veldig ulik en ganske klassisk Lamborghini farge, så jeg forstår valget. Ganske mange biler blir foliert om dagen. Den mattsorte Ferrarien som sto der også var foliert.

Lamborghini_Miura_P400SV.jpg

Skrevet

Ja, du sier noe der. Blir litt kaos-teori å ta bilder på slike treff.. Er blant annet alltid en front eller bak av en ræv som akkurat kommer inn på bildet :lol: For ikkje å snakke om de mildt sagt rotete bakgrunnene det blir :P

Du får no se om du finner noe ja :)

Skrevet
Springsteen: hehe, såså. Hadde med kamera, ja. Men tok nesten ingen bilder. Hater å ta bilder på slike arrangementer med mye folk. Jeg blir aldri fornøyd! Skal kikke på dem i helgen og se om det er noe som egner seg for nett.

ullsokken: Fargen er ikke så veldig ulik en ganske klassisk Lamborghini farge, så jeg forstår valget. Ganske mange biler blir foliert om dagen. Den mattsorte Ferrarien som sto der også var foliert.

Mhm, har sett en del bilder av murcielago orginalt i slik farge. Se der ja, viste ikke det var en klassisk farge, kjekt å vite ;) Foretrekker gule eller lamborghini orange.

Skrevet

Mye swirls og RDS igjen, og hologrammene er nok fra poleringen deres... Og ser du rundt spylerdysene så ser du typisk slurving hehe

Skrevet
Noen som har oversikt over hvem som vant i de ulike kategoriene?

http://blog.mkib.com/?p=194#more-194

At den pick-upen endte med premien for øvrige merker er for meg uforståelig.. Hele harrygjengen i klubben stemt, og stjålet stemmesedler eller?

Jeg ser iallefall ikke hvorfor en slik hverdags-firmabil skal vinne en slik premie. De absolutt fleste bilene tilstede var jo mer interessant #-o

Edit lesefeil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...