Reef89 Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 hehe, leppa er lakkert svart matt. Vil det matte svarte og sort skal gå igjen på enkelte detaljer som svarte nyrer, lister, gitter, lepper, diffuser (bak), delvis svartlakkerte felger og svart/carbon BMW emblem foran og bak ja ser tanke gangen din, men blir bare litt mye svart, hadde du hatt hvit eller rød bil hadde det vært noe helt annet. Min mening, men igjen gjennomført bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 Legger ut en liten bilde update! Har ikke gjort mye med bilen det siste året på grunn av militæret, men dimmer om 27 dager!!! Har ankommet ny frontfanger hjemme som skal til lakkering når jeg kommer hjem. antageligvis kommer riegerleppa på igjen og Da skal det også bestilles nye dekk. Skaden på frontfangeren som skjedde i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Liker egentlig ikke E36 sedan. Men denne var bare helt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Bjutifull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Takker (H) Er ganske fornøyd med felgene mine. bruker ikke spacer i det hele tatt, og felgen ligger kant i kant med hjulbua både foran og bak. Skulle tro felgene var lagd for e36'ere Tenkte kanskje jeg skulle få kjøpt meg noen carbondetaljer på bilen. tenker på carbon dørhåndtak, og carbondeksler til a og b stolpen utvendig . Trenger også noen frontlykter med prosjektlinse i, hvis noen vet om det er noen som selger det brukt hadde det vært fint. Nå er det bare å komme seg hjem og få lakkert den nye M3 fronten. men må se hvor lett det blir å ta flyet hjem fra Bardufoss neste helg når G4S på flyplassene går ut i streik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 hehe, leppa er lakkert svart matt. Vil det matte svarte og sort skal gå igjen på enkelte detaljer som svarte nyrer, lister, gitter, lepper, diffuser (bak), delvis svartlakkerte felger og svart/carbon BMW emblem foran og bak Akkurat som jeg skulle sakt det selv,noen avskjeringer så ikke bilen blir en klomp med samme farge hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2010 En liten update. har kjøpt M// carbon emblem til å ha på bagasjeluka. har også kjøpt en carbon look tårnstag, men synd denne ikke passet, da den passer til 6er og ikke 4er ( har planer om å selge den) :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Meget gjennomført E36! Godt å se at det er andre mennesker der ute, som IKKE nedlesser bilene sine med billig jallastyling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Dæven dette var en fin E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 da har jeg blitt frastjålet et par med tåkelys, xenon pærer og m3 diffuseren bak. Dette skjedde da bilen min sto utenfor leiligheten til dama på Neskollen. Jeg ble irritert og kjørte rundt på feltet for å finne noen e36'er. Fant en som var et prosjekt. Skal kjøre ofte forbi bilen og se om det kommer på et par chrome tåkelykter og en m3 diffuser. Sjekka opp folka som bodde i huset og det var bare utlendinger :S De hadde i tillegg i et rulleblad som ikke liknet grisen. (Hva gjør dem her i Norge :S) Legger ut noen bilder av hvordan bilen ser ut etter tyveriet. Det som har forandret seg sist på bilen er at jeg har fjernet 316i merket og satt på et ///M merke i carbon som jeg fikk tak i Tok et bilde fra da jeg rensa K&N filteret i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Det var jo forbanna irriterende, for håpe du finner den personen som har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 Da har jeg fått tak i noen orginale linselykter til e36! veldig fornøyd med dem, nesten ikke noe steinsprut på glasset! de tilsammen 4 innerste glassene skal sotes og det skal monteres CCFL i dem, samt xenon 6000k i nærlys. Videre skal jeg lakkere m3 frontfangeren, ta bort rust, kjøpe m-tech sideskjørt. Montere av xenon i tåkelykter og erstatte disse med SMD led pærer! disse lyser langt fra like sterkt som xenon! problemet med xenon er at det lyser så sterkt at på lang avstand ser man nesten ikke CCFL ringene. SMD ledpærer fås i hvitt og alle andre farger For tiden kjører jeg på 215/40x18 foran og 225/40x18. Disse skal byttes ut i 205/35x18 og 225/35x18 (eller 215/35x18). Da disse dekkene er satt på skal jeg fjerne hjelpefjæra på demperne foran og fjerne den justerbare klossen bak Jeg håper tilslutt at det blir noe liknende dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Faen så kjipt!! holder øya oppe jeg, bor jo i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Har bestilt sideskjørt i dag. Ble M-tech hos GSbildeler. Når skjørta ankommer skal jeg sende dem og fronten til lakkering. Må snart kjøpe nye dekk og, ettersom bakhjula mine slites på innsiden. Det er nesten ikke mønster igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Tøff 316 rå effekt i disse motorene altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå