///Mysild Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Så søt liten motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Ble fett stuk på denne her nå! Vurdert å sote framlyktene? Ja, har tenkt på det, men da må jeg byte blinkere, redd det blit for mørkt hvis jeg soter hovedlyktene nå Ser plutselig ut som bilen ikke har noe lykter i det hele tatt Oransje blink og sota lykter så sitter'n som et skudd! Ja, har tenkt på akkurat det der, har sett mange med den kombinasjonen Fankern at jeg ikke fikk vært med, va på hurdalssjøen og kjørte båt Var derfor ja måtte bare ut og ta noen bilder i finværet = ) Ble fine bilder bilen din er pen ass Takk, får bli med neste gang Så søt liten motor hehe! ja, får i ulvklær er det ikke det de sier Bilen ble kjøpt når jeg gikk på skole, og hadde ikke så mye å rutte med da Har lyst på større motor, men har blitt glad i bilen, så vet ikke om jeg har lyst til å selge den med det første Går vel ann å gjøre en 4 sylindra motor pen og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Kan ikke finne på og selge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Shoot i morra kanskje? Altså lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Meget flott bil og flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 flott bil og flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 Shoot i morra kanskje? Altså lørdag Var på gatebil fram til nå, og nå blir det mest sannsynlig drikking, men skal sende mld hvis det blir andre planer Meget flott bil og flotte bilder Takker flott bil og flotte bilder Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Da blir det drekking på meg også, og koble opp stereo i båt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Felgene , senken, og spoilern på denne bilen gjør den grisedeilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Da blir det drekking på meg også, og koble opp stereo i båt haha, spennende Må få i en subber! det tror jeg er fett! se alt vannet rundt båten riste x) Felgene , senken, og spoilern på denne bilen gjør den grisedeilig. Takk er ganske fornøyd selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Ja var planen det men forsterkeren er død.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Ja var planen det men forsterkeren er død.. Da blir det ikke mye lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Yoo! Skal du på streetmeet på gjøvik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Jeg håper vi kan reise sammen opp, eller er du i Gjøvik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 hehe en stund siden jeg har vært her inne nå x) men dro til CC på søndagen og traff resten av bimmerfolket! Det var hyggelig! Fikk ikke vært der så lenge da planen var å rekke finalene i NEZ Drift Championship som foregikk på Gardermoen Raceway! La fra meg speilreflekskameraet og tok fra videokameraet kommer en liten film fra søndagen senere! her er i mellomtiden den første filmen jeg har lagd om bilen min! Dette er en amatørfilm filmet utenfor hjemmet for å bli kjent med Adobe Premiere og After Effects. Jeg er fult klar over at jeg gjenspeiles flere ganger i bilen =) planen videre er å lage en ordentlig film av bilen i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå