Gå til innhold

BMW E46 M-tech girkule med lys, ingen ledninger fulgte med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, fikk M-tech girkule til E46 i posten i dag. Bestilte fra GS, men stussa litt på at det ikke fulgte med ledninger??

Noen som har vært borti denne girkula før? Bestilte den det sto VAXELHUVUD BELYST på, Varenr: 25117503231

Så lurer på hvorfor GS skriver at den er belyst når den tydeligvis ikke er det?

Er ingen ledninger ut ifra girkula.

Skrevet

På hjemmesiden til GS står det ingenting om at varenummer 25117503231 er belyst av noen ting.

EDIT: Joda det gjorde det allikevel. Bare fant det ikke først.

Men alle girkulene til GS står jo at de er belyst.

Skrevet

Trodde ikke e46 hadde belyste girkuler sånn som e36 og e34 har jeg heller.

Belyst girkule i e46 må isåfall være at man har "mood-light" (svakt oransje lys i taket som lyser opp konsollen og girkula når det er mørkt ute).

For å ha dette må du vel ha en eller annen komfortpakke eller lignende. Evt ettermontere.

Skrevet

Ser det står en kommentar om at varen er u-orginal på de to øverste med lys.

Lengre ned har du en orginal e36 m-tech girkule (disse har lys i seg) og passer fysiskt, el.koblingen derimot vet jeg ikke om passer rett over.

Skrevet

Fordi e46 aldri ble levert med lys i girkulen originalt er det heller ikke lagt opp noen form for kontakt til dette ledningsnettet. Ledningsnettet passer det meste av tidligere modeller. Dette synes jeg forøvrig KOED kunne opplyst om på siden deres istedefor å "anbefale" dette.

Løsningen min ble å koble meg til på askebegerlyset ettersom det ikke er i bruk likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...