mrloken Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 likte ikke bakfangern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Det gjorde ikke jeg heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Syns bilen din så meget stillig ut eg, bakfangeren er smak og behag, liker du den er det som teller Spes farge værtfall, litt utenom det vanlige. Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Du som har kjøpt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 var ikke så gal den er litt usikker på om jeg selv liker bakfangern , hehe klarer ikke bestemme meg... men syn den skulle fått noen andre felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Minner jo littegrann om gammelbilen til PenguiN. Bakfangeren var ikke min kopp te, men panseret var rimelig tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Ikke min kopp te.. Men er jo ok gjennomført vertfall Men tror jeg ville fått i gitter/netting i bakfangeren siden det ser litt halvferdig ut uten synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 penguin sin er LS registrert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 penguin sin er LS registrert.. den er dessuten plukket og solgt i deler da karossen skal få større motor og bilen skal få et "hardere" liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 btw! disse sideskjørtene... står ikke dem bak-fram? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Nye felger og bakfanger:) skjørtene er feil vei.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Bilen var fet den, men jeg føler ikke at den har noe stil i det hele tatt. Altså, at den er gjennomført... Blir liksom litt forskjellig stil her og der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 btw! disse sideskjørtene... står ikke dem bak-fram? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Fin farge, felger og panser! Liker ikke fangere hvor det første man ser er at det er skjøtet på en del under.. Og ja, skjørtene er feil vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå