Gå til innhold

obs obs.. ikke kjøp denne bilen 323ci MB auto bergen


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har ganske mye og si det skal jeg fortelle deg,.

pakkiser har en tendens til og skru ud alt av original deler og erstatte dette me "falske" deler.

For så å selge/bruke disse delene selv.

Jeg selv styrer unna biler pakkiser har hatt.

Takk.

Nei eg e ikje rasist e bare rase bevist!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ganske mye og si det skal jeg fortelle deg,.

pakkiser har en tendens til og skru ud alt av original deler og erstatte dette me "falske" deler.

For så å selge/bruke disse delene selv.

Jeg selv styrer unna biler pakkiser har hatt.

Takk.

Nei eg e ikje rasist e bare rase bevist!!!!

akkurat ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ganske mye og si det skal jeg fortelle deg,.

pakkiser har en tendens til og skru ud alt av original deler og erstatte dette me "falske" deler.

For så å selge/bruke disse delene selv.

Jeg selv styrer unna biler pakkiser har hatt.

Takk.

Nei eg e ikje rasist e bare rase bevist!!!!

Hvis ikke ordet "pakkis" er ett ord man bruker for og snakke dritt vet ikke jeg?

Kunne kanskje sagt det var 2stk Pakistanere som det heter ?

Og tidligere eiere har noe og si, men kan kanskje omtale de litt annerledes ?

Trenger ikke behandle bilen dårlig fordi man ikke er norsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke til å stikke under en stol at biler som pakkiser har hatt, er ofte ihjelskrudd og erstattet med mye drit. det er jo dessverre en av grunnene til at bmw har fått kallenavn som pakkisbil, kebabtralle osv osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene som ligger på finn av ovenforstående bil kan samtlige se av noen har gjort et usselig forsøk på å forfalske bildene.

Mulig jeg er trøtt nå når jeg så på bildene, men forklar? :?

Tuller du?

Ser du ikke at fargene er skrudd kraftig på?

Svarttonene og hvitnivået er jo helt på styr. finnes ikke normale naturfarger på de bildene... bare se på alle bilene som MB auto har for salg. Har sendt mail til de om det, men ingen svarer....

har du problemer med å se dette på din pc-skjerm er det kanskje skjermen som kan gjøre det vanskelig. Regner ikke med dette, men om man tar en skikkelig titt og ser på hvor "overklar" bildene er så bør man se det.

det er for eksempel umulig å se dype riper og små bulker.

Jeg tolker det mer som svindelforsøk. Man skal selge en salgsvare for det den er og ikke manipulere det på denne måten.

Men det er meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

støtter ikke rasisme eller rase bevissthet som noe velger å kalle det.

men, alle som har en del erfaring med skruing, og erfaring med brukte biler, vet at det er samme story hver gang en "pakistaner" eller "tyker" eller hva man velger å kalle dem har hatt en slik bil. stort sett alt dem har tatt i har de greid å ødelegge eller forringe på et vis.

det positive når våre "nye landsmenn" har hatt en bil er at de ikke nødvendigvis har blitt pressa sinnsykt hardt, da de ofte ikke har ferdigheter til dette. Dette kan dog slå ut begge veier med utslitt clutch osv.. men dette er jo enkelt å merke..

jeg skal ikke dømme alle "nye landsmenn" som har biler, men en stor andel av dem, og de aller fleste jeg har vært borti så er det det samme. billig og juks hele vegen. på en helt annen måte enn det etniske nordmenn og tyskere driver med.

og her kommer også noe positiv med våre nye landsmenn. det er sjelden at bilene de har hatt er "alvorlig" juksa med. ikke sånn som mange eksport biler fra tyskalnd som har vært kringelvridde rundt ett tre for så å bli retta på en ok måte og så solgt. dette enkelt og greit fordi de fleste av dem som driver på denne måten ikke har ferdigheter til slikt, og det dreier seg mer om å lappe fangere, dårlig lakk osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feiler wicky124 da? har ikke lagt nevneverdig merke til at du hadde skrevet noe her.. og å kalle noen for idiot uten videre grunnlag synes jeg er noe merkelig.

og nei jeg vil ikke krangle med deg. har vi diskutert i andre tråder siden du sier det?

har vel lov å ytre meg på et forum jeg som deg. jeg kaller dog ikke personer idiot på den måten der.

ja, man finner mye rart på norske biler også, helt enig. men når man går biler etter sømmene så ser man en forskjell..

edit: var dette kanskje ikke retta mot meg? da trekker jeg det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke til å stikke under en stol at biler som pakkiser har hatt, er ofte ihjelskrudd og erstattet med mye drit. det er jo dessverre en av grunnene til at bmw har fått kallenavn som pakkisbil, kebabtralle osv osv..

Har du hørt om Biltema før? Der er det nemlig jææææææææææææææææææævlig mange nordmenn som er glad i å handle deler fra.

Og ingen grunn til å si pakkis, du vet at det er nedsettende.

Og som nevnt i en annen tråd så har jeg hatt 8-9 biler, alle kjøpt av etniske nordmenn og hvor flere av selgerne holdt veldig viktige ting tilbake.

Til slutt vil jeg si at slik holdning til utenlandske selgere er kjipt for personen selv: Da går du jo rundt og tror at nordmenn vil være ærligere, og går lettere i eventuelle feller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...