Kennethe34 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Vingen blir nok ikke montert igjen....Sikler litt etter Carbon bakluke med CSL flipp..... (tror jeg det heter) Det er SKAMRÅTT på E36! Var selv mange ganger i tenkeboksen om å kjøpe det til min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Hvor mye sot har du på rutene dine? I % altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Jeg liker ikke E36, ettermonterte angeleyes og sånne pålimte lister på lyktene. Men bilen din er faktisk fin. Og myye bedre uten spoileren ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 E36 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Hvor mye sot har du på rutene dine? I % altså. troooor d var 36%... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Jeg liker ikke E36, ettermonterte angeleyes og sånne pålimte lister på lyktene. Men bilen din er faktisk fin. Og myye bedre uten spoileren ja Er mange som ikke liker ditt, og ikke liker datt ..men er enig med at vingen passer bedre andre plasser en på bagasjeluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Har det vært problemer med sotinga på eu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Har det vært problemer med sotinga på eu? ordna eu før jeg la film på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Ok, har du gjort det selv? Er det soya film? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Ok, har du gjort det selv? Er det soya film? Firma som ordna det, vet ikke merket på filmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Betalte du for det? Er det ikke kjedelig å måtte ta av det hvert andre år da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Med rette folka så går det igjennom EU Min gjorde det iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 om man sliter med eu kan man jo bare ha et ekstra sett med vinduer så kan man bytte de ut når man tar eu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Det har jeg tenkt på. Er det mye jobb? Det er jo eventuelt bare de forran som må byttes da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå