samelappn Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 får bilen i slutten av juni. bilder kommer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Kan dette være Just Turbo? Eh....? 1) 3-serien er en konebil 2) Den har verken diesel eller turbo... TRAGISK 3) Den slipper sikkert ikke på de 3 første girene på tørr asfalt 4) Den er ikke rosa 5) Den har ikke kantfelger 6) Den er like høy som en Suv og har ikke "knestuk" (eller noe sånt) 7) Man bruker ikke så mye penger på en slik bil, tenk alle de megafeite volvoene og amcar´ene man heller kun kjøpt.. Så det er nok en annen tulling ja... haha konge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Forumtroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 får bilen i slutten av juni. bilder kommer ! Da stiger vel prisen på forsikring til bmw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 får bilen i slutten av juni. bilder kommer ! Da stiger vel prisen på forsikring til bmw... 1+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Dette KAN da ikke være seriøst?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Nei er naturligvis ikke det. Bare en med for mye fritid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Haha Men hvorfor får du den ikke nå? Må pappa få feriepengene sine først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 haha.. denne spøken må jeg følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Komisk type Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 haha kan ikke være seriøst dette? isåfall skal jeg gjemme meg i bomberom de neste 2 mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Crazygiiirl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Hehe. Jeg ler hvis jeg møter en 18 åring på døgnet i en ny m3 med neonlys i juli. Bodd på nøtterøy så lenge at jeg veit det faktisk kunne vært tilfelle. Men om jeg tror på det, neeh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 om det i såfall er sant, så la nå han få gjøre det han vil med bilen... han har i hvertfall større baller enn dere andre på forumet som har følgende oppskrift: 30mm senk og 20x8, med plastikk her og der hvis man så mye som tenker annerledes enn denne oppskrifta så er man retard. Skaff dere litt vett, få ting til å skille seg ut! Er ikke alle som ønsker seg e30 m3 i original utførelse, da vil jeg heller gå, med mindre det er s38 eller litt ordentlig power... Når det er sagt så syns jeg planene til trådstarter blir helt feil. Oppskriften for å være kongen i gata på en sånn bil som du skal ha er: -rosa metallic -coilovere, senk til det skraper og en mm opp helt til det ikke subber så jævlig. -kompressor -17" med lågprofil og en del dekkstrekk + valsing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 hehe. konge "prosjekt" dette må jeg følge med på. skal le så jeg griner viss detta faktisk ikke er kødd:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå