Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Hvordan er Racibg Dynamics da? Henta mine M5 på posten for 10min siden. 25mm foran og 20mm bak :)

27mm forran og 19mm bak. Vil ha nurburgring stabstag bak da de er feitere da :) men RD stabstagene er justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med så stort foran da? Trodde den skulle være mykere foran og hardere bak jeg, for å unngå understyring..? :o

Det er korrrekt at tykkelsen på stabstaget bak hjelper mye på hvor mye bilen understyrer ja, men igjen så har stabstaget forran innvirkning på hvordan rumpa oppfører seg hvis jeg ikke tar hel feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg montert 1stk m5 stol på passasjer siden og lambdasonde :P det var det jeg fikk tid til før jeg måtte dra vidre. Forøvrig så kommer jeg til og selge det sorte interiøret så fort det frå er på plass.

Det jeg må ha for og få inn sjaførstolen er et koblingsskjema, da den er med memory. Ledningsnettet er helt forskjellige så må legge opp litt kabler selv. Noen som har det?

Litt bilder:

Ræva bilde men ok.. Godt og sitte i og myye bedre stand en forventet!

post-55464-0-00388600-1381084852_thumb.j

Og gamle setene hvis noen vil kjøpe det

post-55464-0-78253500-1381084970_thumb.j

post-55464-0-57404600-1381085015_thumb.j

post-55464-0-49316000-1381085053_thumb.j

post-55464-0-24898000-1381085108_thumb.j

Setene er i grei stand, Men ikke strøkene. Vet at varme i sjaførstolen virker men har aldri testet i passasjerstolen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der oppe selv med en E34 535i for noen år siden! :)

 

Flott arbeid du gjør på denne! :)

 

258897_10150660089975156_3120069_o.jpg

 

Tøft! Har skjønt at dette er et standard sted og knipse bilder, så jeg måtte gjøre det selv :P Jo takk, håper den blir bra tilslutt!

Ser ut som om at eksosen fikk litt hjuling på vei ned, så den er en cm eller to lengere bak en den skal være. Får se an hva jeg gjør med den, for nå er den uuuubrukelig over fartshumper. Man må faktisk gi gass, da bilen stopper opp fordi det subber så jævelig :stupid:[-(](*,)' Ikkje braa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si det:,det er så gøy å lese det at du bruker bilen som du gjør.Alt fra cruising til den en virkelig kaller langtur.Er ikke alle idag som hadde satt seg i en gammel 535 og kjørt Norge opp og ned.For rett skal være rett,det er vel ikke akkurat den billigste bilen å kjøre langt med.

Men jeg tenker litt sånn jeg, at sånn en bil får bruke det den skal så lenge den er så god å kjøre og sist men ikke minst leken og gøy.

Og det at du holder den så fin liker jeg og.

Bilen ble fin med Rondell Herr Wyller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er nå flere som bruker bilen til alt ;) bensin har dem på bensinstasjonen ;)

 

flott å se folk drar på lange turer med en go M30 som arbeidshest :)

 

Er helt enig.

Jeg kjører min 535 overalt og som du sier,bensin er det nok av på bensinstasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si det:,det er så gøy å lese det at du bruker bilen som du gjør.Alt fra cruising til den en virkelig kaller langtur.Er ikke alle idag som hadde satt seg i en gammel 535 og kjørt Norge opp og ned.For rett skal være rett,det er vel ikke akkurat den billigste bilen å kjøre langt med.

Men jeg tenker litt sånn jeg, at sånn en bil får bruke det den skal så lenge den er så god å kjøre og sist men ikke minst leken og gøy.

Og det at du holder den så fin liker jeg og.

Bilen ble fin med Rondell Herr Wyller!

 

Ja! Dette er jo tråsalt en _bruks_ bil så da må den jo faktisk brukes! Nå som jeg har fast jobb har jeg vendt meg til og ignorere bensinpriser. Skal jeg ha full tank, så skal jeg ha full tank. Og den er egentlig ikke så ille på langkjøring. Jeg klager ikke, på at den nå brukte 0,9 på mila gjennomsnittlig hele veien (regnet ut fra antall km og antall liter) og dette uten lambdasonde montert, og med tidvis ganske aktiv kjøring uten og tenke på bensinøkonomi.

Jeg elsker og kjøre bilen, det at den er litt leken i svinger, litt fin lyd osv gjør at hele turen blir såå mye morsommere!

Takk Takk Jan! Godt og høre! :)

 

vi er nå flere som bruker bilen til alt ;) bensin har dem på bensinstasjonen ;)

 

flott å se folk drar på lange turer med en go M30 som arbeidshest :)

 

Ja, synd det ikke er fler som gjør det! Joiner vel snart kanskje turbo bruksbil klubben. Jeg satser på samme holdbarheten jeg har hatt hittil, med mye kjøring og lite skruing. Så får vi se hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...