Gå til innhold

Intreør farger.   

29 stemmer

1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

• Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har støtfanger feste med demper osv liggende på en delebil eller noe til meg?

Trenger også Radiator med kjøling til automat kassa, eller servo om det er det det er :)

Skrevet
radiator har jeg vet du!

Det er jo suupert! :D Passer jo perfekt! :D Snakkes om det senere ;)

Skrevet

Ouch!! hørtes kkjedelig ut :( nesten samme som skjedde med meg det, 2 uker etter kjøp endte fronten i tunellveggen pga oljete vei :(

men er rammevangene dine rette da? for det er det som koster! tro meg!

Hvis de er rette så får du heller tenke på det som en unnskyldning for å bytte til v8-grill og m5-fanger da ;)

Skrevet
Surt dette Mikkel.. Men hører vel med.:-) he he.. Må bare gi gass når det slepper vettu. Ha ha..

Hehe, prøvde det meste.. ikke noe av det JEG gjorde funka... Var vist ikke værdensmester i bilkjøring alikavel :shock: var rimelig sikker på at jeg var det jeg.. :roll:

Skrevet
Ouch!! hørtes kkjedelig ut :( nesten samme som skjedde med meg det, 2 uker etter kjøp endte fronten i tunellveggen pga oljete vei :(

men er rammevangene dine rette da? for det er det som koster! tro meg!

Hvis de er rette så får du heller tenke på det som en unnskyldning for å bytte til v8-grill og m5-fanger da ;)

uff.. veit hvordan det føles.. :P Faen så dritt det er og kræsje.. Hååper viiirkelig de er det!! Hvis ikke så kan det bli en stund til den er på veien igjen.. :roll:

V8 front kommer nå.. M5 fangeren.. luurer på om jeg klarer og banke og sparkle litt på den jeg har nå? får se an..

listene som tok mesteparten av trøkken.. + skilt plata som ironisk nok falt av akkuratt som på film :P Når en bil er rævkjørt, og står og koker på vei kanten, så står man og ser på den, og den ser ille ut.. så helt pludselig faller skiltet av :P heheh begynte faktisk og le litt da :lol:

Skrevet
kjipt detta ja. var en pen e34! men blir vell bra igjen :D pleier å være lurt å sette bilen i n om den slipper å går rett fram ;)

Jo takk.. :) Satser på at den blir bedre en før 8) Tapte egentlgi ikke så mye penger på kræsjen tror jeg.. den er nesten like dyr i drift når jeg kjører den, som nå som den står stille og venter på ny front :lol:

Skal høre med en opretter hva som må til ;)

Skrevet
er jo mye finere med vanlig front enn v8... :P

Njaa, vil prøve noe nytt på bilen siden jeg først skal bytte :P Er det ikke kult så bytter jeg tilbake igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...