Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Ouch!! hørtes kkjedelig ut :( nesten samme som skjedde med meg det, 2 uker etter kjøp endte fronten i tunellveggen pga oljete vei :(

men er rammevangene dine rette da? for det er det som koster! tro meg!

Hvis de er rette så får du heller tenke på det som en unnskyldning for å bytte til v8-grill og m5-fanger da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surt dette Mikkel.. Men hører vel med.:-) he he.. Må bare gi gass når det slepper vettu. Ha ha..

Hehe, prøvde det meste.. ikke noe av det JEG gjorde funka... Var vist ikke værdensmester i bilkjøring alikavel :shock: var rimelig sikker på at jeg var det jeg.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouch!! hørtes kkjedelig ut :( nesten samme som skjedde med meg det, 2 uker etter kjøp endte fronten i tunellveggen pga oljete vei :(

men er rammevangene dine rette da? for det er det som koster! tro meg!

Hvis de er rette så får du heller tenke på det som en unnskyldning for å bytte til v8-grill og m5-fanger da ;)

uff.. veit hvordan det føles.. :P Faen så dritt det er og kræsje.. Hååper viiirkelig de er det!! Hvis ikke så kan det bli en stund til den er på veien igjen.. :roll:

V8 front kommer nå.. M5 fangeren.. luurer på om jeg klarer og banke og sparkle litt på den jeg har nå? får se an..

listene som tok mesteparten av trøkken.. + skilt plata som ironisk nok falt av akkuratt som på film :P Når en bil er rævkjørt, og står og koker på vei kanten, så står man og ser på den, og den ser ille ut.. så helt pludselig faller skiltet av :P heheh begynte faktisk og le litt da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de støtfangerfestene liggende. Lykter også.

http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=158360

Mulig jeg sender deg pm senere ;) Nå har jeg muligens skaffet noen allerede :) Men ellers takk! :) Lyktene, er de justerbare, fra dæsjen? Det er mine, vet ikke om det er standard jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt detta ja. var en pen e34! men blir vell bra igjen :D pleier å være lurt å sette bilen i n om den slipper å går rett fram ;)

Jo takk.. :) Satser på at den blir bedre en før 8) Tapte egentlgi ikke så mye penger på kræsjen tror jeg.. den er nesten like dyr i drift når jeg kjører den, som nå som den står stille og venter på ny front :lol:

Skal høre med en opretter hva som må til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...