Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Hvorfor er det ingen bilder av høyre siden a?? :P

lekkert panser btw xD

hehe, Bilen min tar seg best ut fra venstresiden.. :lol:

Høyre mangler sideskjørt, bulka bakdør og bakskjerm.. :P heheh

Derfor parkerer jeg alltid med høyresiden mot snøfonner osv når jeg står langs veien :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Litt uppdæits om man kan kalle det det :)

Har kjøpt delebil, 1991 525i uten motor og gir. (Ja, det betyr at jeg endelig har giroverføringer og pedalsett til manuell! :D ) Tatt de delene jeg trenger fra den nå, så hvis noen vil kjøpe resten av delebilen/deler så SKRIK ut! :D

Om bilen min, har fått "nye" sommerfelger, blitt rygga på forran, blitt rygga på bak (Snakker vi uflaks? :roll: ) Heldigvis har det ikke vært store greiene.. :P

9j17p3lxrtgpp6wtwx2p.jpg

cyy9f3f958vaj4ju31st.jpg

9n6xzn198nz4v58pjrfl.jpg

Litt delebil intreør etter at jeg ribba den for og skru ut litt ting jeg trengte :)

x1rcbyo0r5y45rrypmbr.jpg

s1ei557r45wexrnqlbj2.jpg

jtn1hkzxeaqsio2mqst5.jpg

5qhwimu6tnchgp28e2zm.jpg

Denne skal inn i min, så jeg får kald og varm luft + raddis som ikke lekker inni bilen :D

0rahzkfc2s9wartkdq02.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye styr å ta ut dash?

Tja.. Gikk kjapt på en kosekveld :P Men jeg gruer meg som F*** til og ta det ut på bruksbilen, for der skal jeg også ta det inn igjen :P Og DET tror jeg kan bli litt stress, med tanke på og få ledninger plassert riktig uten at det knirker.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Forresten, så har jeg en liten uppdate og komme med: Bilen blir avskiltet nå på mandag, parkert hjemme så jeg ikke bruker den. For da har jeg endelig penger til og bygge den som jeg vil ha den! Coilovers, lakkering, Manuell kasse osv.

Nye bruksbilen: Fiesta 1,1 8) Bruker forhåpentligvis litt mindre suppe en BMW'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw, noen som har bilde av E34 med 19" felger de kan vise meg? Vurderer det, for da har jeg haugevis med gratisdekk fra jobben. Men om det er stykt, så dropper jeg det.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff meg noen gratis 19" også a? (a) henter jeg;) :P

Har du plass til 305 eller 315 profil, så kan jeg sikkert det! :P De er jo brukte da, og somregel ikke helt 100% idielle :P

Bilen min skal breddes, derfor jeg vurderer det :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...