Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt gul film på mine langlys og tåkelys i ganske lang tid :P

Hehe, når jeg tenker over det så tror jeg kanskje jeg har sett din, men uten og tenke over det! (Btw, liker rat stilen, bare se til og kapp det som kappes kan så du får en fin høyde på den!)

Du, drit i den breifronten a? Den er så sykt fet som den er!

Oioi, så du ville hatt bilen slik den er nå med smal hvit front? :P

Nei, jeg syns den ser så løen ut med hvitt panser, bulka forskjerm og riper i fangern.. Jeg har lyst til og få bilen til og se nogenlunde clean ut :) I førsteomgang blir det lakkering av panser og ny forskjerm bare, men når jeg er tilbake fra millitæret og har fått fast jobb blir det hellakkering.

Har fagprøve på mandag, det blir spennende!

Så kommer feriepenga, og da skal man ikke se bortifra at det blir ny motor i Bimmild :twisted:

Neida, jeg ville bare beholdt smalfronten. Lakkert den såklart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste helg blir det banekjøring på lørdag og kanskje søndag! Blir spennende! Heving-4hjulskontroll og generell gjennomgang blir tatt iløpet av uka, om jeg får tid etter fagprøve! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, hent den m30'n! :D

+1 !! :mrgreen:

hva skal jeg med den når jeg ikke rekker og sette den i før august/september neste år? :P 15k er mye penger for litt garasjepynt :P må nok vente til etter millitæære.....

Nå i helgen får vi kose oss med det vi har. Og håpe den holder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med m30'n?

ingen verdens ting, men hadde planer om og kjøpe turbomotor til helgen, men ser ut som om at jeg kan drøye den planen til etter millitæret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en kjeft på bimmers som selger m30 enkeltmasse / letta enkeltmasse eller s38b36 svinghjul her eller???

Må ha snart.. Kan hente og betale på e30 meet på rudskogen eller i nærheten av Oslo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...