Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Få igang ombyggingen din også nå, så blir det bra :D

ja, er på tide :) men er mye som skal gjøres samtidig.

Motor og gir ut, bytte alle pakninger og simringer på motor, deksler skal muligens lakkeres, bygge om til manuell, muligens bytte endel andre ting, og når alt skrus sammen blir det med v8 fronten sorte de lykter osv. Derfor vil jeg ha aalt klart først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e34 ser jo MYE finere ut med org fronten enn den v8 skiten :P

svinghjulet ligger her å venter på deg ;)

Det har jeg prøvd å si og, men det ble nedstemt :(

huffda :(

Smak og behaag :mrgreen: Må jo forandre litt på bilen i ny og ne ;) Skal nok bli så fint så 8)

Jeg lurer på om jeg skal bruke mastern, bare for og få henta det jeg.. Hvor lang tid bruker jeg fra Oslo til deg Morten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladda som f... denne ser jeg:)

Moro å følge med på utviklinga på bilen din. Stå på!

*Sklei :lol: hehe, vurdeerer og dra igang med manuell ombygningen iløpet av uka! Bare og hoppe i det tror jeg, ellers blir det aaldri gjort :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn skal det låte!

Ja, så får jeg bestille deler der og da om jeg mangler noe spessielt.. Orker ikke vente mer, og jeg har lyst på gatebil neste helg!..

Men dette er jo veldig avhengi av når Morty har tid til og møte meg så jeg kan få henta det svinghjulet da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...