Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Hahahahaha :D :D

Gjorde motsatt jeg, dro til skruene begynte å strekke seg..

Deilig med ren motor.. Men jeg gidder ikke ut med den da jeg ikke har tilgang på verksted! :P

Hehe, var jo det jeg gjorde også nesten.. Gleder meg ikke til og løsne alle skruene her for og si det sånn!

Om jeg ikke hadde hatt et skikkelig værksted og bukk kunne jeg solgt bilen.. Og skru hjemme orker jeg ikke tenke på engang lengere :lol: Litt trist igrunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortskjemt du er a :P

Her blir det å ligge på garasjegulvet! Gleder meg ikke til å dra ut automatkassa.. Den er IKKE lett.

HUFF, får grøsninger av tanken! Her blir det alt gjort med fiine benker og spessial værktøy 8)8)8) Denne gangen skal det bli gjort endel bedre en førstegangen. Merker det var kasta sammen når vi gjorde det første gangen, men faaen og det har holdt bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Kommer ned til deg jeg, når jeg skal begynne, kan du ta det :P

Haha, for og si det sånn - jeg har meeer en nok med 1 prosjektbil! :lol: Har jo samlet mot til dette i 3 år nå! og det gikk nesten tomt for det når de boltene knakk! Får lyst til og hive bilen :P:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar den imot med åpne armer jeg, mye fint på den :D

Uff, ikke si sånn a.. Jeg som gleder meg til å begynne..

haha :P du trenger heldigvis ikke skru av den! Men sikkert bare jeg som er uheldig. Det meste andre på bilen går fint av. Endeledd og annet sitter som om at det ble skrudd på dagen før :D

Eneste problemet jeg kan se for meg at du kan få er hvis skruene på bakre girkassefestet knekker :) det gjorde de på meg en gang, men det er relativt enkel sak og fikse :D

Bestiller ny traværs i kveld, så kan jeg kutte den som står på bilen i to og skru hele driten rundt. Håper bare ikke bolten knekker inne i vangen. Da blir det litt værre.. Alt er dyyyynka i rustløser nå, krysser fingra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjere ting ja, sjokkerende at de travers boltene satt.. nei. ^^

hehe, nå skjer det ja! Ny live uppdate!!

Bilen sto ute og så litt mer halvveis en den normalt gjør

d9adfe64-b858-b553.jpg

d9adfe64-b885-64e9.jpg

Begynte og varme skikkelig, banke, voldta og brukte spettet flittig ;) en time senere:

d9adfe64-b8ca-93d6.jpg

d9adfe64-b8d7-68d2.jpg

Bolten på passasjer siden står fremdeles i, den tar jeg senere.

d9adfe64-b8e8-cf43.jpg

På sjafør siden gikk den ut med fingrene :D

d9adfe64-b915-6fe2.jpg

d9adfe64-b93f-c18b.jpg

Nå er det bare og løsne styresnekka fra rattstammen, så senkes motor ;)

d9adfe64-b970-fe6d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...