Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Ferdig i morra da? ;)

Haha, ja du kan jo tro det! Er jo ikke halveis engang! :P

Hååper jeg får delene mine i morgen!

Og må gå til innkjøp av nye motorfester også, da de falt fra hverandre når jeg tok ut motoren :lol: de var på tiiide og bytte ut for og si det sånn!

sweeeet!!! deilig den porsche verkstedsgarasjen altså, skulle gjeerna hatt nøkkern dit og skrudd, hahahah :P

ståå på, denne blir ordentlig mashhhin :P!!!

Hehe, ja den er jeg glaaad i ! Overtids kortet er gull NÅR det funker, i dag ble det heelt baluba når alarmen gikk på mens vi skrudde, og overtidskortet ikke funka.. Heldigvis ordna det seg etter en stund med venting utenfor ;) Nå blir det kanskje litt mer mashhhhin en før! :D

Nice arbeid ;D satser på å få sett denne på gatebil neste uke ;)

Håper det ja ;) Du får passe på og roope ut om du ser meg, jeg pleier og vimse rundt i min egen verden, så jeg legger nok ikke merke til noenting :lol:

Flere bilder :) Endelig nermer senga seg etter 1stk laang dag..

Motor ute:

IMG_0301.jpg

IMG_0303.jpg

IMG_0305.jpg

Og ja.. det var vel alt jeg knipsa bilder av :lol:

Henta svinghjul av Morty i natt :P Pappa var kjeeempe fornøyd med at han måtte hente meg på jobb og kjøre rundt for og sanke deler klokken 12 på kvelden midt i uka :)

IMG_0307.jpg

Dette ble lagt i en bøtte Coca Cola :) Et kjærringtips fra far. skal visstnok se bedre ut i morra, så da kan det tas ut og slipes litt på :)

IMG_0308.jpg

NATTA 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut! Du gjør lurt i å ikke demontere eksosen etter manifold.. min knakk, og måtte borres ut :P

det har jeg gjort før, ikke igjen ;) jeg har borra og gjenga alle mine før! Ble ikke strøkent men har vært helt tett i 40k nå ;)

Dagens ventebilde

d9adfe64-8a0b-518f.jpg

Btw, Torjus, leser du dette så sleng ut bilder :D av ventilene også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på det cola-svinghjulet ditt jeg nå! ;) vil ha skikkelige bilder før, mellom og etter ;)

Jeg også egentlig. For jeg mener på at det var mere aktuellt da jeg var skittunge, men at det er fjernet div stoffer i colaen som er idag - som var med å fjerna rust og andre uhumskheter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ketchup, spesielt heintz er jo også veldig god med tanke på å fjærne smuss og drit, legg en 50-øring i det så skal du se når du tørker den ren at den er like blank og fin som når den var ny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på det cola-svinghjulet ditt jeg nå! ;) vil ha skikkelige bilder før, mellom og etter ;)

Jeg også egentlig. For jeg mener på at det var mere aktuellt da jeg var skittunge, men at det er fjernet div stoffer i colaen som er idag - som var med å fjerna rust og andre uhumskheter...

Cola er skremmende sterkt, vi fikk faktisk løsna en gammel Yamaha båtmotor som hadde ligget i saltvann med cola. Den startet samme dag, og den var det nesten umulig å få rikka på før vi helte i en god del cola.

...og det greine her drikker vi :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på det cola-svinghjulet ditt jeg nå! ;) vil ha skikkelige bilder før, mellom og etter ;)

Hehe, jeg også. Eneste bilde jeg har før er det som ligger der, og har ikke tatt det ut enda.. orker ikke :P Tar det i morra ;)

Spent på det cola-svinghjulet ditt jeg nå! ;) vil ha skikkelige bilder før, mellom og etter ;)

Jeg også egentlig. For jeg mener på at det var mere aktuellt da jeg var skittunge, men at det er fjernet div stoffer i colaen som er idag - som var med å fjerna rust og andre uhumskheter...

Får se, timE vil shåw :)

ketchup, spesielt heintz er jo også veldig god med tanke på å fjærne smuss og drit, legg en 50-øring i det så skal du se når du tørker den ren at den er like blank og fin som når den var ny!

Er det ikke bra i morra blir det smurt inn med heinz chilli ketchup!

Spent på det cola-svinghjulet ditt jeg nå! ;) vil ha skikkelige bilder før, mellom og etter ;)

Jeg også egentlig. For jeg mener på at det var mere aktuellt da jeg var skittunge, men at det er fjernet div stoffer i colaen som er idag - som var med å fjerna rust og andre uhumskheter...

Cola er skremmende sterkt, vi fikk faktisk løsna en gammel Yamaha båtmotor som hadde ligget i saltvann med cola. Den startet samme dag, og den var det nesten umulig å få rikka på før vi helte i en god del cola.

...og det greine her drikker vi :|

Nå gleder jeg meg her ;) Blir spennende og se i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens økt :)

Lagret ute :)

kybe6hrpvh7w5bz9wdv5.jpg

Fylte mellomaksel foring med rutelim, blir sendt til ballansering på starten av uka :)

Før

tshzg1polvemrne93act.jpg

Etter

3aw7nkw5pnjviv2hmv9z.jpg

0163sote31rqq7yd5xd9.jpg

Nå er den STIV :P

Tatt av bunnpanne, toppdeksel, dekslene forran på motoren, og vasket de innvendig og utvendig + vasket blokka.

Godt og se at det ikke er antydning til kox der :D

q5cp56aaj2ngi39hfyrf.jpg

wo1w5qmg6wqhcke16s3r.jpg

7w5zr57w2nwbpcw9q3et.jpg

Vasket motorrommet :)

Før

xjcokcn43daqyd6798tk.jpg

Etter

g5dyc7x9rxd24kkrx661.jpg

Ble bra rent nå :)

Deksler til lakk :) Glemte og ta bilde etter da..

k6k52t91fkgs389vbk3w.jpg

I morgen skal jeg på hoggern og hente reservoar til clutchen, se hvordan det går med svinghjulet. Så tar jeg resten av dagen fri. På søndag skal vippearmer justeres, og motor skrus sammen igjen, deretter skal vi få ut den ene bolten som sitter igjen i rammevangen, slipe litt overflaterust for så og syregrunne osv så montere pedal stellet inni bilen og generelt gjøre bilen klar, så vi kan sette inn motor og girkasse når de resterende boltene kommer på mandag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det voldsomt med updates og bilder i hytt og gevær, men bilder har vel aldri skadet noen? :)

vo27jce9ml57dmp7kf76.jpg

Deilig med skikkelige hjelpemidler! :mrgreen:

wulznobpvhpv907lohq2.jpg

Legg merke til den tøffe E39en i bakgrunnen :mrgreen:

1ywmiuvtgdk5nd6d7ojs.jpg

e49aab75al172097p90s.jpg

Det som satt igjen i traversen etter to sinna vag mekanikere gikk amok med latmann :lol:

fqu7hker50y5pdbpbk3t.jpg

Fikk løsna alt, og motor er på vei ut! Wyller'n er fornøyd :D

w1e7klmfmscjpbwnqizx.jpg

Veldig fin måte å søle girolje utover.. spruten sto ut av slangen som gikk til kjøleren :lol:

En liten video for å bevise hvor jævlig traversen satt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...