Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Byttet pedalsett på e34en jeg hadde i våres. Skikkelig drittjobb :P Uansett... blir bra det her Michael! ;) Når regner du med at du er ferdig? Hvordan blir det med lakkering av v8 fronten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet pedalsett på e34en jeg hadde i våres. Skikkelig drittjobb :P Uansett... blir bra det her Michael! ;) Når regner du med at du er ferdig? Hvordan blir det med lakkering av v8 fronten?

Tirsdag/Torsdag bør den være kjørbar ;) V8 fronten.. hmm? Den er ikke så prioritert nå, men hadde vært kult og ha den på lakkert på Gatebil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens arbeid :

Justert vippearmer (0,25)

Motor skrudd sammen

Clutch montert

Girkasse på motor

Pedalsett montert

Montert alt av clutch slanger osv som jeg har

Pusset rust og malt med noe rust maling

Skrudd sammen mellomaksel

Sveisa eksos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tzunami, nei. Den er jo ikke inni bilen enda :) Mangler et par rør til clutch oplegget + vi må få ut den ene bolten som er rusta fast i ene vangen.

- Fått feil short shift fra gs, så den må byttes

- må koble det elektriske for og få den til og starte

- levere mellomaksel til avballansering

- koble alt vann system (må tette to skruehull som er i nye termostathuset + sette på alle slanger)

- sette inn motor og fylle olje på motor og gir :)

mellomaksel blir levert til avballansering i morgen, short shift blir byttet i morgen når jeg henter delene som jeg håper kommer i morgen

Fårhåpentligvis får vi ut den bolten fort når vi begynner, så kommer motor også inn i morgen :)

Så regner jeg med at vi bruker tirsdag og kanskje onsdag på og koble alt annet så den starter og går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...