Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Effektivt!:)

må jo stå på litt, begynner og bli dårlig tid til gatebil! :P må ta 4hjuls kontroll i morgen også :) endel som står igjen!

53bf242d-be5e-7d86.jpg

Noen som vet hva dette er? Spacer for og få girsnanga lengre opp?

53bf242d-bf65-52f7.jpg

53bf242d-bf6e-6590.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det en annen form for den hvite foringa som sitter i bunn av girstanga? Eller bommer jeg heelt tro.

tror den hvite foringa passer inni denne, så er sikkert en Spacer for og få stanga lengre opp :) Hmm, får prøve begge deler og se hva som er deiligst og gire med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er for å få stanga lengre opp ja. setter den nedi der hvor den hvite skal sitte, og setter den hvite oppi der igjen. prøvde dette på min, det ble bare surr. kjører uten den nå, syntes det fungerer bra :) Michael, har du bestilit ny kule til meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er for å få stanga lengre opp ja. setter den nedi der hvor den hvite skal sitte, og setter den hvite oppi der igjen. prøvde dette på min, det ble bare surr. kjører uten den nå, syntes det fungerer bra :) Michael, har du bestilit ny kule til meg? :)

Da dreit jeg i den. Enten låner jeg kula på gatebil bare, eller så bestiller jeg ny til deg den 20 ;) her er det stramt budsjett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så veldig stor ut til å være det? Men kjenner ikke så godt til de, jobber jo med volvo :P

skal nok passe :D

Nok en shopping runde, Bremserør så vi får lagt opp clutch systemet ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stort som ble gjort i dag! Jeg måtte styre med søsters bil, som viste seg og være heelt uten vits (men det er en annen historie). Heldigvis stiller alltid Torjus ( :love: ) opp! Han fikset clutch systemet. så det er helt klart. må bare luftes sammen med bremsene. Deretter monterte han fuel rail, jeg monterte ac kompressor.. og ja.. var vel det meste?

Gs har ikke fått boltene til traværsen enda, hååper de kommer i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...