Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Du må skaffe deg sveist diff. Du aleine sørger jo for at prisene stiger på differ! :D

Hehe, ja den som ligger på jobben må sveises iløpet av uka muligens.. Er myye slakk nå.. :?

Men, som vanelig: Hadde kun med meg verktøy for og bytte hjul, altså, en 17 pipe, en kort forlenger og momentnøkkel. Trengte jeg noe mer? Njet. Er såå fornøyd med at jeg slipper og skru mens jeg kjører når det gjelder den bilen her!!! :D

Men, spørs om jeg gidder gatebil og kjøring en gang til. Da må jeg isåfal ha driftebil, for kjøringa var latterlig. Sto i kø nesten hele dagen, fikk kjørt 3 eller 4 heat tilsammen.. På det meste sto vi 1,5-2 timer i kø for og kjøre i 10-15min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveis den diffen a! :lol:

Skal sveise den andre jeg har liggende :P Men inntil vidre, venter jeg. Skal jo inn i milliteret om litt under en mnd og da skal sikkert far låne bilen i ny og ne + skal til BT og godkjenne coiloversa etc om to uker. Spørs om de blir så happy om jeg kommer med sveisa diff :P

Får se da, virker ikke som om at det er noe serlig slakk i diffen alikavel :) Bare hardyen som er helt voldtatt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, gjør det det, så skulle jeg gjerne hatt det!

Er ferdig nå, så nå går jeg bare over bilen for og se til at alt er som før :)

d9adfe64-416d-9294.jpg

d9adfe64-43ed-2309.jpg

Gamle mutterene fått litt juling..

d9adfe64-41a7-99f7.jpg

d9adfe64-41c9-423c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig fet i virkeligheten den her :D hyggelig å hilse på ;)

Ser du fant ut hva slakken var :P bra det ikke var kassa!

takk! Morro og høre :)

Ja, var hyggelig det, synd jeg ikke fikk sett bilen din :/

Og ja, ble glad når det bare var hardyen! :P kjøper en sterkere en, som jeg kan sette på neste gang den ryker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd noe lignende før?

https://www.revshift.com/shop/drivetrai ... /12mm-.php

Lager det vibrasjoner i driverket, eller vil det være tilnermet orginalt? :)

Vil ikke lage noen vibrasjoner? Hardyen er jo i utgangspunktet stiv den og, når den vibrerer er den jo slarkete.

Dette så jo ut som en god erstatter, poly for life.

Nja, er jo endel flex i den originalt, og den jeg linket til er jo nermest stumm skulle jeg tro :)

da kan jeg tenke meg at det fort blir vibrasjoner under kjøring/pådrag..?

Har bestilt ny foring til mellomakselen. er litt vibrasjoner nå i visse hastigheter, og det ødelegger all kjørekomfår... Det gidder jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk! Morro og høre :)

Ja, var hyggelig det, synd jeg ikke fikk sett bilen din :/

Og ja, ble glad når det bare var hardyen! :P kjøper en sterkere en, som jeg kan sette på neste gang den ryker :)

Så ut som den var gooodt bruk ja :P var ikke så lett å få sett min da den sto laangt oppi gokk! Turte ikke stille ut :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men drivverket vibrerer jo når hardyen blir slarkete ( min rista noe helt sykt med dårlig hardy ) - så en skulle jo tro at jo tightere den var jo mindre vibrerte det? Er vel hovedsaklig mellomaksellageret som fjerner vibrasjonen ( så rutelimet funka dårlig ja? :D ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...