Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Vel, er generellt dårlig føre for tiden, plussgrader gjør lite godt for snødekte veier :P

Skulle vært ute i helgen, da var det perfekte forhold! touringen storkoste seg med dame og bikkje som klora seg fast i setet :D

Hehe, hadde et håp om og få startet den innen snøen var borte ja, men det funka ikke.. Var så jeg fikk skrensa endel i går da!

Opp te Telemark Vrådal/åmdalsverk minus grader og kanonbra sladde føre:-))

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Hmm, høres langt ut herifra :P

Gøy å få fart på skuta igjen tenker jeg. :wink:

Ja du får ut å rocke litt med den nå.Fint sladdeføre,ihvertfall enkelte plasser her på sørlandet.

Det var rått ja! Er en fornøyelse vær gang jeg leker i BMW'n :D

Mye bra føre, men var bedre da det var kaldt.

Kan fint holde laaaange slædder uten at turtallet overstiger 1500 omdreininger i 535'n :D

Hehe, ja! Manuell 535 er så fett iforhold til automat :D

qyvapyve.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var feilen?:-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Hjernen hadde tatt kvelden.. Er en drenering som er tett, så den har bada litt..

Ahaa, ikkje bra!, blås den opp med trykkluft? :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Ja, men hvis ikke bilen får stå varmt en stund blir det ikke før til sommeren, for nå er det skøytebane nedi der.. Synd jeg ikke har samme tilgang på verksted lenger. Kjedelig og dra opp til nord uten og få fiksa det :/

apade7uq.jpg

Også et stemningsbilde, gleder meg til sommer igjen!

yzusabah.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så gjennomført den bilen din!:-) ta ut hjernen når du reiser da?:-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Takk ! Er en bra "5meters bil" .. Den har sine skramner, og ser bedre ut på bilder en i virkeligheten. En dag, når jeg har penger, blir det hel lakkering og absolutt all rust skal bort. Men det er jo en bruksbil da, så kan jo heller ikke bli så fin at jeg ikke tør bruke den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Flere som har vært ute å kost seg i kveld ja ;) Her helt fantastisk.

Ja, vært ute med Tordah og BD Racing. De sleit med dårlig feste.. Sommerhjul bak er glatt! Dytta endel i oppoverbakker, prøvd og taue men har dårlig dekk selv, så har blitt et par spessielle forsøk for og få trukket han opp bakkene :P

Fikk prøvd en slags "twin drift" mens jeg taua Tordah og hadde BD og en annen i bagasjen for og få mer feste, var spennende og skummelt samtidig :P Tauet er ikke langt! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...