Eksos Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Hei, Jeg og en kompis skal oppover til trondheim ikveld for en tur på IKEA. Noen som veit om en billig plass å campe? Trenger ikke vere fint, skal bare sove der.. Kommer dessuten temmelig seint, så er avhengig av at det er mulig å få utlevert nøkkel sent på dagen (over midnatt).. Camping-hytte av ett slag hadde vert ideelt
-Roger- Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Jeg hadde heller handlet på ikea.no Finner jo alt på nettet, og posten leverer rimelig tror jeg. Får jo vondt i hele kroppen bare fruen nevner at vi må innom der Så smil og vær glad for den ikea butikken du ikke har
S. Gunstad Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Trondheim Vandrerhjem Rosenborg http://www.trondheimvandrerhjem.no/ Ligg i allefall i nærheten og er sikkert billig. Har ikke bodd der selv, så jeg kan ikke uttale meg om standaren. EDIT:Bedre link
Eksos Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 Problemet er vell at etter det jeg har forstått sender ikke IKEA småting slik som panner, bestikk osvosv.. Sofa og slikt er allerede handla, må bare ha småting, mye småting.. Alt sammen på IKEA havner på 8000, tilsvarende her i ålesund (sikkert bedre kvalitet men..) havner på 23 000, da er det ikke mye å tvile på Fint med kjøretur uansett, jeg har planer om å sove bak i sprinteren, kompisen min og dama er litt mer fisefine og vil gjerne sove i en skikkelig seng..
ESveen Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Sandmoen camping kan jeg tenke meg er billig. Ligger par km etter rundkjøringa på Klett på E6 inn mot byen, se etter en Esso og Vegstasjon, ta av rampa der. Når du skal til IKEA kjører du rett ut på E6 nordover igjen, etter Kroppanbrua tar du av på omkjøringsveien retning Narvik/Stjørdal da kommer du rett på IKEA etter noen km. Du slipper iallefall å rote deg inn i byen. http://www.sandmoen.no/en/priser.html
EirikL Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Eller du kan krasje på sofaen til ESveen sammen med hunden hans
bmwkizn Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Sandmoen camping kan jeg tenke meg er billig. Ligger par km etter rundkjøringa på Klett på E6 inn mot byen, se etter en Esso og Vegstasjon, ta av rampa der. Når du skal til IKEA kjører du rett ut på E6 nordover igjen, etter Kroppanbrua tar du av på omkjøringsveien retning Narvik/Stjørdal da kommer du rett på IKEA etter noen km. Du slipper iallefall å rote deg inn i byen. http://www.sandmoen.no/en/priser.html Sandmoen Camping er jo asylmottak nå. Ihvertfall store deler av den. Parkere en BMW full av varer der? Hmm..skeptisk
Eksos Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 Heh, skal faktisk kjøre en stor sprinter, plass til enda mer inni den Overnatting ordna seg, var en campinghytte av ett slag med 2-soverom for 400kr for en natt, ikke noe å si på det! Akkurat hvor det er har jeg ikke peiling på, plotter det nok bare inn på gps'en å satser på det best e Har faktisk aldri vert lengre nord enn sunndalsøra, så dette blir en ny opplevelse!
babjorn Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Er jo et bordel ikke så langt unna,der har dem seng å underholdning,usikker på frokost..
Marius2002 Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Hmm hvor mange er dere ? Edit: ok så dere hadde ordnet
Eksos Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 3stk Folk må henge på hornet dersom de ser en stor svart sprinter med "St-Import" på sia!
Marius2002 Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Haha, okei! Tenkte å tilby tak over hodet gratis om dere var max to personer, men da så
Eksos Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 Hyggelig! Nei, det ordna seg, men takk for tilbudet
Eksos Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Skrevet Juni 5, 2010 Hehe, Øyasand camping! Her reiser vi på første klasse! Turen skulle ta 5 timer og 39 minutt ifølge gule sider, men på ett eller annet mystisk vis tok sprinteren oss frem til Trondheim på 4 timer og 15 minutt, fin tur Gikk litt lenger tid tilbake med glass og diverse bake i bilen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå