Evenol Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Synd, tidenes raskeste motor-utmontering med kasse. Heheh... Hvis det var fyllekjøring så kan han takke seg selv, får ikke noe respekt fra meg ihvertfall. Synd han ikke strøyk med da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Synd, tidenes raskeste motor-utmontering med kasse. Heheh... Hvis det var fyllekjøring så kan han takke seg selv, får ikke noe respekt fra meg ihvertfall. Synd han ikke strøyk med da. Stryke med var vel litt drøyt. ikke de etterlatte som fortjener å bli straffet for hans dummhet. men han fortjener en kraftig straff ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Synd, tidenes raskeste motor-utmontering med kasse. Heheh... Hvis det var fyllekjøring så kan han takke seg selv, får ikke noe respekt fra meg ihvertfall. Synd han ikke strøyk med da. Stryke med var vel litt drøyt. ikke de etterlatte som fortjener å bli straffet for hans dummhet. men han fortjener en kraftig straff ja. Om du hadde hatt/har en unge som hadde blitt påkjørt av en faens tulling som fyllekjørte - hadde du da vært fornøyd om vedkommende fikk en kraftig straff? Ikke faen. Alle vet jo at fengselstidene i Norge ikke er noe å skryte av. Min mening er at det å bli bura inne som fyllekjører hvis man har tatt livet til noen ikke holder i det hele tatt. Nulltoleranse for fyllekjørere er min mening ihvertfall, men det er jo delte meninger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 "Antatt" fyllekjøring. Er ikke sikkert han kjørte i fylla? Eller at motoren var shabby? Dere antar veldig mye her inne, syns jeg..Og nok en gang i overskriften... "BMW-sjåfør vraket bilen..." Viktig å ha med at det var en BMW.. Nei han stakk sikkert av fra ulykken pga at han glemt å slå av kaffetraktern. derfor måtte han stikke.. Nå skal ikke jeg si hva han gjorde eller ikke gjorde, men etter å ha fått seg en sånn smell, tenker man ikke så fryktelig klart. Og hvis han da var alene på en øde vei på natta, er det ikke sikkert han hadde så lyst til å sitte ved vraket sitt og vente på en bil som kanskje ikke kom på lang lang stund? Poenget mitt var ihvertfall at dere er noen mestere på å anta ting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 "Antatt" fyllekjøring. Er ikke sikkert han kjørte i fylla? Eller at motoren var shabby? Dere antar veldig mye her inne, syns jeg..Og nok en gang i overskriften... "BMW-sjåfør vraket bilen..." Viktig å ha med at det var en BMW.. Nei han stakk sikkert av fra ulykken pga at han glemt å slå av kaffetraktern. derfor måtte han stikke.. Nå skal ikke jeg si hva han gjorde eller ikke gjorde, men etter å ha fått seg en sånn smell, tenker man ikke så fryktelig klart. Og hvis han da var alene på en øde vei på natta, er det ikke sikkert han hadde så lyst til å sitte ved vraket sitt og vente på en bil som kanskje ikke kom på lang lang stund? Poenget mitt var ihvertfall at dere er noen mestere på å anta ting... Er jo rimelig logisk at noe ikke stemmer da... Hadde du kræsjet bilen din, hadde du da stukket av fra vraket hvis du var edru og dette hadde skjedd? Det er jo det dummeste man kan gjøre. Han stakk nok av sannsynligvis for å skjule noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Nei han stakk sikkert av fra ulykken pga at han glemt å slå av kaffetraktern. derfor måtte han stikke.. Nå skal ikke jeg si hva han gjorde eller ikke gjorde, men etter å ha fått seg en sånn smell, tenker man ikke så fryktelig klart. Og hvis han da var alene på en øde vei på natta, er det ikke sikkert han hadde så lyst til å sitte ved vraket sitt og vente på en bil som kanskje ikke kom på lang lang stund? Poenget mitt var ihvertfall at dere er noen mestere på å anta ting... Er jo rimelig logisk at noe ikke stemmer da... Hadde du kræsjet bilen din, hadde du da stukket av fra vraket hvis du var edru og dette hadde skjedd? Det er jo det dummeste man kan gjøre. Han stakk nok av sannsynligvis for å skjule noe. Nope, jeg hadde ikke anledning til å stikke av fra bilen min når jeg kræsjet... men jeg hadde ikke lyst til å være der lengere enn jeg måtte! Forferdelig syn å måtte se sin egen bil sånn, og som sagt.. hvis det var en øde vei på natten.. gikk han kanskje for å hente hjelp? For all del, det kan godt hende dette er fyllekjøring, men dere aner jo ikke historien, og dere dømmer etter hva dere tror. For all del, hater folk som fyllekjører jeg og, ikke tro noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Er jo rimelig logisk at noe ikke stemmer da... Hadde du kræsjet bilen din, hadde du da stukket av fra vraket hvis du var edru og dette hadde skjedd? Det er jo det dummeste man kan gjøre. Han stakk nok av sannsynligvis for å skjule noe. Nope, jeg hadde ikke anledning til å stikke av fra bilen min når jeg kræsjet... men jeg hadde ikke lyst til å være der lengere enn jeg måtte! Forferdelig syn å måtte se sin egen bil sånn, og som sagt.. hvis det var en øde vei på natten.. gikk han kanskje for å hente hjelp? For all del, det kan godt hende dette er fyllekjøring, men dere aner jo ikke historien, og dere dømmer etter hva dere tror. For all del, hater folk som fyllekjører jeg og, ikke tro noe annet! Hehe, da er vi delvis enige. Om det var en øde vei, som du sier. Er det da lurt å gå etter hjelp? Får nok bare sitte på gjerdet å se hva som forårsaket denne ulykken tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Neida, sier ikke at det er det lureste, for all del Men mener bare som du selv sier.. vent og se Ikke dømme for fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 er så glad eg har godkjent e30.. men det er jo bare å tenke etter hvor svake motorfestene og di små 8mm boltene på girkassbjelken opphengt i tynnplate er på e30 så er det ikke rart det gir seg i en slik smell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 er så glad eg har godkjent e30.. Smeller like jævlig med godkjenninga i orden tør jeg påstå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Er jo rimelig logisk at noe ikke stemmer da... Hadde du kræsjet bilen din, hadde du da stukket av fra vraket hvis du var edru og dette hadde skjedd? Det er jo det dummeste man kan gjøre. Han stakk nok av sannsynligvis for å skjule noe. Nope, jeg hadde ikke anledning til å stikke av fra bilen min når jeg kræsjet... men jeg hadde ikke lyst til å være der lengere enn jeg måtte! Forferdelig syn å måtte se sin egen bil sånn, og som sagt.. hvis det var en øde vei på natten.. gikk han kanskje for å hente hjelp? For all del, det kan godt hende dette er fyllekjøring, men dere aner jo ikke historien, og dere dømmer etter hva dere tror. For all del, hater folk som fyllekjører jeg og, ikke tro noe annet! Hehe, da er vi delvis enige. Om det var en øde vei, som du sier. Er det da lurt å gå etter hjelp? Får nok bare sitte på gjerdet å se hva som forårsaket denne ulykken tror jeg. en jeg kjenner kjørte av veien og knakk en lyktestolpe. ho hadde ikke drukket noe. men ho dro fra stedet. ho ringte etter taxi og dro på jobb. en av de som satt på hadde gått over veien og tisset. da han var ferdig glemte han påsen med øl han satt fra seg. der ble det anntatt av alle at ho hadde drukket. kastet øllen og stukket av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Er jo rimelig logisk at noe ikke stemmer da... Hadde du kræsjet bilen din, hadde du da stukket av fra vraket hvis du var edru og dette hadde skjedd? Det er jo det dummeste man kan gjøre. Han stakk nok av sannsynligvis for å skjule noe. Nope, jeg hadde ikke anledning til å stikke av fra bilen min når jeg kræsjet... men jeg hadde ikke lyst til å være der lengere enn jeg måtte! Forferdelig syn å måtte se sin egen bil sånn, og som sagt.. hvis det var en øde vei på natten.. gikk han kanskje for å hente hjelp? For all del, det kan godt hende dette er fyllekjøring, men dere aner jo ikke historien, og dere dømmer etter hva dere tror. For all del, hater folk som fyllekjører jeg og, ikke tro noe annet! Hehe, da er vi delvis enige. Om det var en øde vei, som du sier. Er det da lurt å gå etter hjelp? Får nok bare sitte på gjerdet å se hva som forårsaket denne ulykken tror jeg. en jeg kjenner kjørte av veien og knakk en lyktestolpe. ho hadde ikke drukket noe. men ho dro fra stedet. ho ringte etter taxi og dro på jobb. en av de som satt på hadde gått over veien og tisset. da han var ferdig glemte han påsen med øl han satt fra seg. der ble det anntatt av alle at ho hadde drukket. kastet øllen og stukket av. La bilen stå igjen i grøfta da eller? Tørr påstå det er noe feil med hun da. Skal man først prøve å skjule en kollisjon for offentlige myndigheter må man sporenstreks fjerne bilen og ikke etterlate noen spor. For det er rapporteringsplikt på slike ting. Krasjer man er jo første pri å få sjekket seg selv på sykehus for et normalt oppegående menneske!? Hjerneblødning kan ha inntruffet uten at man merker det, og gjør man ikke noe med det hurtig kan man bli liggende permanent i 'vater'. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 ho tenkte vel ikke så langt. og fjerne bilen var et problem. selv med hjelp av en svær tauebil fra viking. bilen stod igjen der flere dager før den ble fjernet. når men knekker en lysstolpe så går det hardt utover bilen. er en gress topp midt under bilen. så ingen av hjulene har så veldig bakke kontakt. og fremhjulet ligger inntil karosseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Nei hu tenkte nok ikke langt. En vanlig gårdstraktor hadde fått den opp, og det finnes sikkert noen bonder man kunne tilbudt en 500 lapp til i nærheten. Som sagt, det er snakk om prioriteringer. Men nok om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 For all del, det kan godt hende dette er fyllekjøring, men dere aner jo ikke historien, og dere dømmer etter hva dere tror. For all del, hater folk som fyllekjører jeg og, ikke tro noe annet! vel nå kommer det vel frem i artikkelen at politiet har fått tips om fyllekjøring og at sjåføren hadde satt seg inn i denne bilen kort tid i forveien. Så at man drar den konklusjonen synes jeg ikke er veldig rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå