Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har det skjedd på Molde også. En Toyota Yaris har forsvunnet på Molde på uforklarlig vis. Den har reg nr VF 88025. Den forsvant fra Årø Lufthavn Molde mellom Torsdag ettermiddag og Søndag kveld.

Setter stor pris på om noen kontakter meg på enten kai(at)vestnesutleiservice.com eller sender en mlelding på 917 98 180. Den har ett lite SIXT-klistremerke i bakvinduet som ser omtrent sånn ut:

2886207-2009-10-29T12-29-49.jpg

Skrevet

:oops::oops:

Hehe, ja jeg gjør det gitt ;) Cluet er vel at dette ikke er MIN bil i den forstand, men en leiebil som jeg skulle leie ut fra flyplassen på Molde idag, men som hadde forsvunnet i løpet av helgen ;) Men det er vel kansje å banne litt i kirka da :D

Skrevet

Biltyveri er biltyveri, selv av en toyota, så det er da vitterlig rett forum spør du meg.

Skal si fra om jeg ser den jeg, men sjelden jeg kikker særlig nøye på yaris'er.

Skrevet

Er jo egentlig ikke så dumt å stjele en Toyota da. Folk legger jo ikke merke til de bilene.

Skrevet

Så egentlig så er jo tyven smart når han stjal denne bilen da nesten ingen legger merke til denne type bil :P Hvis ikke det finnes Yaris gjeng som kjenner alle som har Yaris da :P

Skrevet

Sporløst forsvunnet ja! :roll: Det er vel en UFO som har vært å henta den og tatt den med hjem til sin egen planet for å finne ut hva i allverden denne rare skapningen er :wink::lol: Har vist forsvunnet en god del Priuser, IQer og 3-serie Compacter også! Aner jeg en sammenheng :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...