milhouse Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Edit: Hadde en liten gjettelek først den er over! Bilen er en facelift 335ia coupe med bra med utstyr! Skal legge ut listen så fort jeg får den! Etter ca 6 uker uten bil så har jeg endelig funnet min nye bil! Hva slags bil er det?? Liten gjettelek. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 en bil med automat gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Ny 3 serie cab/coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Vil tippe ny 3 serie cab jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 StigJ har delvis rett, men Tore du har tatt feil.... Wickey124 har også rett. Men kan ikke gi oss enda! Med disse to bildene så burdet svaret kommet fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 nye toyota avensis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 nye toyota avensis? Nei det ser mer ut som den nye Toyota Priusen Ser veldig ut som en nyere 3 Serie coupe hvertall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 E92 med 4-syl. diesel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Hmm..335 ia coupe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 A shot in the dark, 335da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 2010 320 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Som Tore Diesel sier, må være en 335ia coupe (e92). Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Stemmer som sagt heller for 335da coupe siden tuten var så sotete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 Tore har rett, er en LCI 335ia. Lang historie, men kort fortalt så er det pressebilen til BMW Norge som de skal kjøre i litt over 1 mnd til. Bilen er nå gått 1600 og skal ikke ha gått mer en 5000km når jeg får den. Hvis den blir krasjet så slipper jeg/vi å kjøpe den. Jeg får låne i 1 uke nå og så skal pressen teste den. Når den ikke er på andre arrangemanger så får jeg låne den igjen. Sportseksos er allerede bestilt og noen nye felger. Bilen kommer til å bli så original som mulig, men jeg håper jeg har mulighet til å legge folie på den. Det får man se etter ferien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcushs Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Ikke dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå