Gå til innhold

Min nye bil! 335ia e-92 LCI Solgt

Share

Anbefalte innlegg

Ja det er på hjula. Sier at man kan gnge det med 10/15 % så det er posetivt. Dreiemomentet er jo enda bedre. Skal være 400....

Har vært diskutert på e90post.com. Og konklusjonen var at koden vedrørende at det er en pressebil har litt å gjøre med forklaringen.

Det ligger 2 biler ute nå som er fine og bra pris på etter min mening. Den blå med 4 * 4 som vi har solgt ny og den sorte hos sportswagen. Du må enten kjøpe deg manuell eller dobbelclutch kasse. Vanlig automat funker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har sett de 2 ja. Den blå blir feil for meg, mens den sorte hos sportswagen er mer riktig.

Må bare bli enig om riktig pris først :D

Dere får ikke inn noen i nermeste framtid som du hvet om??

Leste på en del amerikanske forum at det var mange som hadde problemer med bensin pumpen, er det noe kjent her i europa/Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar litt tid. Er kaos på jobben nå, men det er jo moro!

nei jeg vet ikke om noen som kommer inn desverre. Er veldig få ute i markedet, men jeg kan godt holde utskikk for deg. Send emg gjerne en pm med ditt navn og nr så kan jeg undersøke litt. Hva du hadde sett or deg av pris osv. Vi kan alltids hente opp en bil fra tyskland, men med tanke på prisen til den på sportwagen så går det ikke ann å slå det.

Lest litt på bimmerpost så står det en del der. Jeg vet ikke hvor mye man skal være bekymret for det. Kjøper du bil som er solgt ny i norge er det vel "garanti" i 5 år på den delen. Jeg har ikke hørt om det her, men vi har hatt 4 stykk 335 innom hos oss tror jeg....

jeg blir bare mer og mer glad i den bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var ikke meg som kjøpte den. Han på sportswagen har solgt den uten å ta kontakt med meg. selv om jeg har lagt inn bud. vi har mailet og snakkt fram og tilbake forrige torsdag. jeg tenkte jeg skulle ringe igjen i morgen å bli enige om pris, men han har bare solgt....

Når jeg snakket med han og la inn bud så fikk jeg beskjed om å gå hjem å samle mer tomflasker.... seriøst. Likte ikke helt han nei. så nå er det bare å vente litt så er det bare å håpe at det kommer ut noe nytt.

Så at det var tatt en oppdatering på bilene rundt sommeren i 2008 på IDriven så jeg satser på at det blir noe etter det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Skjer ikke så mye nå for tiden. Ska bytte ut listene innvendig og montere vinterhjul, men har ikke tid.

eneste jeg har funnet ut av er at når det er kaldt ute så kan jeg ikke kjøre med soltaket oppe!(bombe)

de blir da mye mindre lyd i bilen og det er litt kjipt. Var forlenden ute å hentet ett teppe med madammen. Da måtte vi legge ned setene bak og vips så var lyden tilbake.

dama lurte på hvorfor jeg ikke hadde tatt opp setene noen dager senere, fortalte da at det var mer eksos lyde med baksetene nede. Hun bare ristet på hodet og satt segt inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er vinterhjulene på! Stjerneeker 230 med Nokian 235/35/19. Dekkene er nesten for myke, burde kanskje kjørt på tyskevinterdekk.

IMAG0205.jpg

sjefen lånte bilen og kantkjørtefelger.... Fikser opp i det så det er ikke noe stress. Han er sykt nøye og det er førdte gangen han har gjort det.

IMAG0207.jpg

IMAG0204.jpg

skittene felger og ræva bilder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...