Gå til innhold

Min nye bil! 335ia e-92 LCI Solgt

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rå vinterfelger. 8) Skjer det noe mer med bilen for tida?

Jeg håper virkelig du skal teste ut launch controlen før du selger'n. :D

Mvh AHJ

Skjer ikke så mye med denne nei. Bruker mye tid på z3en.

Det kan hende jeg har testet den! Funket greit det. Vurdere å bytte ut listene innvendig, men vet ikke om ejg gidder å bruke tiden. Listen har jeg allerede!!

Tøft :) men hvordan er det egentlig å kjøre med så store felger om vintern? står mellom 17" og 18" for min del, men gjør det noe forskjell annet enn utseende?

Det er tredje sesongen jeg har disse dekken og felgene. De har gått maks 8000km, men jeg merker at de ikke er like ferske.

Kombinert med litt mye hk og dreiemoment så må man "planlegge" litt mer med tanke på kjøringen.

Er som wicky sier bredden som har noe å si. Alternativet mitt 225/45/17 eller 225/40/18. Kjørere nå med 235/35/19 foran og bak så det er minimalt og si med bredden, Med det er mye dyrere dekk og felger(mine beholdt jeg bare fra forrige bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 2 weeks later...
Blir den ikke solgt i løpet av våren så kan det hende jeg gjør noen oppgraderingen. Skal ikke se bort fra at det blir ett sånt ett da! Er dere fornøyd med det? fått den nye bilen enda?

Jeg er fornøyd med det. Det sitter nå i E90 med LSE pakke. :twisted:

Den nye bilen er blitt innkjørt og greier, men det er en slange fra turbo'n som har sprukket. Men ellers enn det er den super. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
kondolerer :wink:

Ny eier klubbmedlem og/eller her på forumet?

ja var litt trist det, men jeg vet at jeg har ett års perspektiv på bilene(ikke z3en da, det skal bli 18 års presang til sønnen min, ikke det at han er født eller kommer til å bli født på en stund!!) fordi da taper jeg minst.

Ny eier er en veldig hyggelig og voksen mann(50-60) fra vestfold. Ringte meg på kvelden når han hadde kommet hjem, han hadde ikke testete den noe særlig men gledet seg sykt. Så den blir nok ikke sett på noe banetreff osv fremover.

kompisen hadde akkurat kjøpt seg en astom martin og han skulle egentlig se på en z4 hos en annen forhandler. Så snakket vi litt sammen og plutselig hadde han fått ny bil! Han var en sånn person som man blir gald for å selge bilen til, selv om jeg er litt usikker på om han kommer til å bruke den til det den kan brukes til. Eneste jeg kan si er at jeg hadde en verdig avslutning med bilen noen timer før den ble solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...