Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flott bil men bytt tilbake til de originale nyrene. Synes ikke svarte nyrer på svart bil funker så bra. Blir liksom litt tomt i midten der fremme...

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Pen og gjennomført bil! Digger felgene!

Nyrene forsvinner litt med svart bil.

Syns det er penere med org :wink:

Skrevet

Ja, jeg skal på ferie til Stockholm fram til mandag, så skal jeg bytte tilbake til chrome :)

Jeg er ikke 100% sikker på hva felgene heter, men hvis du sjekker ut gsbildeler.no sine felgsider og ser på GS-STAR 19" så er jeg rimelig sikker på at det er de.

• 1 month later...
Skrevet

Et par bilder etter en liten photoshoot jeg og et par kompiser hadde her om dagen :) Skal ha flere photoshoots!

Bilen senkes iløpet av uka forhåpentligvis og AE kommer på. Legger ut bilder når dette blir gjort!

5lwvwszopa32q2njcsgd.jpg

7kqcbycp965ke0rx3n1x.jpg

Og ja, skal fjerne autopassboksen, eller lakkere den sort!

Skrevet

Nyydelig bil :) Må få lakka bombrikka ja :P Det har jeg også gjort, ser den så si ikke utenfra. Styggbrikka vil vi ikke se :P

• 4 weeks later...
Skrevet

Nå er bilen din helt rå :D drit missunelig på mtech pakka de! senken gjør så utrolig mye :D

Drit tøft å se bilen din i motion på E6'n idag! må ta en photoshoot med moving cars snart!

Skrevet

Takk takk ;) Var rått å se din på e6'n og! Er lett med på ny photoshoot snart, skulle tatt en step 3 meguiars og photoshoot helg med blanke biler og rolling shots :D Snart er jo høstfargene her og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...