StigJ Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Flott bil men bytt tilbake til de originale nyrene. Synes ikke svarte nyrer på svart bil funker så bra. Blir liksom litt tomt i midten der fremme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Pen og gjennomført bil! Digger felgene! Nyrene forsvinner litt med svart bil. Syns det er penere med org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Utrolig deilig bil Jeg stemmer på chrome grill igjen! Hva heter felgene du har på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Ja, jeg skal på ferie til Stockholm fram til mandag, så skal jeg bytte tilbake til chrome Jeg er ikke 100% sikker på hva felgene heter, men hvis du sjekker ut gsbildeler.no sine felgsider og ser på GS-STAR 19" så er jeg rimelig sikker på at det er de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 Et par bilder etter en liten photoshoot jeg og et par kompiser hadde her om dagen Skal ha flere photoshoots! Bilen senkes iløpet av uka forhåpentligvis og AE kommer på. Legger ut bilder når dette blir gjort! Og ja, skal fjerne autopassboksen, eller lakkere den sort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Fin Fin bil! Glenn har pratet om denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 den er enda finere i gårdsplassen også de felgene da! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Takk takk Finere skal den bli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Nyydelig bil Må få lakka bombrikka ja Det har jeg også gjort, ser den så si ikke utenfra. Styggbrikka vil vi ikke se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Hehe, ja. Jeg har ikke tenkt på det før jeg så de siste bildene av bilen. Nydelig bil du også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Oppdatert første post med noen bilder av senk, kom gjerne med tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Nå er bilen din helt rå drit missunelig på mtech pakka de! senken gjør så utrolig mye Drit tøft å se bilen din i motion på E6'n idag! må ta en photoshoot med moving cars snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Takk takk Var rått å se din på e6'n og! Er lett med på ny photoshoot snart, skulle tatt en step 3 meguiars og photoshoot helg med blanke biler og rolling shots Snart er jo høstfargene her og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Ja høstfarger og rollingshoots! blir gira bare av ideen! må vi planlegge så begge har shiny cars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Lykke til med scratch X 2.0 idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå