janerik171187 Skrevet Juni 22, 2010 Skrevet Juni 22, 2010 Jeg har stort sett vært veldig fornøyd med koed, men denne gang er det verre.. Bestilte skiver og klosser til min E39 for 12 dager siden.. Ikke kommet noe ennå.. Hmm sjekka koed om det ligger no sporingsnummer til deg der a?
BMW_320icoupe Skrevet Juni 22, 2010 Skrevet Juni 22, 2010 Har handla mye hos Koed, og hadde litt problemer med at det tok lang tid (en gang), men kontaktet Geir på koed.no(hyggelig og grei kar) og snakket med han og han forklarte det sånn at vis de ikke hadde delene på lager i Danmark og måtte bestille det kunne det ta litt tid, og da sendte de alt når alt hadde kommet de i huse, så det var grunnen til at det tok litt tid for meg. Men det var ikke noe problem at de pakket det de hadde og sendte det i en forsendelse også sendte de alt det andre når det kom. Angående penge som blir trukket når du betaler på nett: de blir ikke trekt, de blir "resevert" for at de vet du har penger, ringer du eller sender inn mail på at du evt ikke skal ha noen deler blir ikke det trekt. Så de pengene skal du få igjen. Eg vil gi Koed all kredit de kan få for hyggelige, god service og veldig behjelpelig vis det skulle være no. Og ikke minst billig!! Mvh Kenneth S
Tomcandersen Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Jeg har stort sett vært veldig fornøyd med koed, men denne gang er det verre.. Bestilte skiver og klosser til min E39 for 12 dager siden.. Ikke kommet noe ennå.. Hmm sjekka koed om det ligger no sporingsnummer til deg der a? Har vært i kontakt med koed, delene er ikke sendt.. De mangler en del og håpte på å få den inn over helgen.. Ingen tilbakemelding på at varen ikke var på lager før jeg kontaktet de. hmm De har fått tilbakemelding fra meg så kanskje det ordner seg Men skal også si at koed har vært helt topp frem til nå, og kommer til og bruke de igjen uten betenkeligheter.
Lars89 Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 De kunne vært flinkere med å gi tilbakemelding om det tar unormalt lang tid eller at varen er utgått sånn at kunden kan få avgjøre om de skal sende det nå eller vente til alt er på lager. Kjipt å vente i 2 uker på en bensinpumpe hvis det mangler et par klips f.eks... Må rett og slett beregne litt lenger tid enn fra et norskt selskap. Har man hastverk bestiller man det hos forhandler og får det 1-2 dager etterpå
CrZyWiz Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 hehe, fikk mail fra en på koed idag.. der viste det seg at pakken ble sendt på onsdag denne uka, men dem hadde kommet til skade å sende med ett slipesett til en e36 m3 som jeg overhode ikke hadde bestilt så dem ba meg bare om å sende dette tilbake når jeg mottar pakken..litt lang leveringstid, men nå hadde jo ikke koed delene på lager da jeg bestilte nytt eksosanlegg for akkurat èn uke siden idag. bare jeg får det før neste helg, så er jeg fornøyd med tanke på styret det er å sende og å træge de somregel er, hadde jeg ikke gidda å sende i retur de kunne kommet å hentet pakken Skjønner godt at folk som deg opplever dårlig service rundtomkring...
JTS77 Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Min erfaring med koed er at prisene er hyggelige og supporten god. Men frakta derifra suger. TO dager for å få en pakke over fjorden er altfor drøyt etter min mening. Det som irriterer mest er at de ikke har noe alternativ. Hvorfor ikke ha mulighet til å betale ekstra for å få varene fortere? Måtte ha noe service deler litt fort og tenkte at olje og filter etc har de garantert på lager, skulle jo egentlig ha flere deler men regner med at da blir ventetiden lang hvis de må bestille inn til seg først. Så det ble kun kjøpt inn servicedeler. Meeen etter tre dager er pakken enda ikke registrert i norge. (Ble bestillt mandag ettermiddag) Det er for dårlig, dette taper garantert koed mange kunder på og ikke minst delesalg. Men hvis ventetid ikke er noe tema har eg kun gode ord å si om koed.
bad_ip Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 Har kun hatt gode erfaringer med koed. Har bestilt et par ganger og kan ikke huske at fraktiden irriterte meg. Tok vel 4-5 dager. Bestilte deler for 4k i går.. har bestilt verkstedtime på onsdag neste uke så håper varene er kommet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå