Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

tror det bare er bagasjen og lyktene og panser som er annerledes...og at sideskjermene kan modifiseres..hmm...

22 er vel kanskje litt stort...har jo 18tom nå...haha:p men ja...tror det blir å beholde bilen slik den er no...neste sommer har jeg litt andre planer...senk felg hvit folie..hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror det bare er bagasjen og lyktene og panser som er annerledes...og at sideskjermene kan modifiseres..hmm...

22 er vel kanskje litt stort...har jo 18tom nå...haha:p men ja...tror det blir å beholde bilen slik den er no...neste sommer har jeg litt andre planer...senk felg hvit folie..hmm..

18" blir vel litt smått. 22" i stjerneeke design tror jeg hadde vært sinnsykt kult på 7ern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe pen bil du har kjøpt deg.

Ikke bry deg om hva feks 316 sier, han skriver bare teite ting på bimmers uansett.

Det er du som har kjøpt deg bilen, så kos deg med den! ;)

Jaha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du er litt heldigere med denne, men... Virker jo litt merkelig at den må repareres for 30 000 og slipes nye nøker før du får bilen. Også starter den heller ikke :lol:

måtte ikke slipes jo. Men kodes. Det er vel sakt 5 ganger snart.

Men slik var det jo med forrige 7er han kjøpte også. Var noe av det billigste som var og få tak i. Og da er jo standen på bilen deretter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stop fighting...Make love to my car :P

Forhandlern ringte nå..Han fikk ikke startet på bilen før nå...så skal ringe meg så snart han vet noe...

Hvis dere lærer dere å lese, står det at forhandleren ikke fikk startet/begynt på bilen før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah, selv om jeg i utgangspunktet forguder E30 (som du hater :mrgreen: ) så er dette en überfet vogn!!! Går en slik i området hvor jeg holder til, å jeg snur meg like mye hver gang, selv om den er helt original meg kjedelige hjul. Dette er en direktørvogn av klasse!!!

Liker tanken med hvit folie ;) Ser for meg hvitt, senking, tona ruter og feiiiite felger!! ///M-afia!!

Gratulerer med en kongelig bil, som jeg ikke kan skjønne annet en at du blir strålende fornøyd med 8):mrgreen:

Å foresten, du kan gjerne få låne min E30 å ha i bagasjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir eventuelt helt hvit folie på bilen...men ikke soting...har el-gardin bak og på sidene...

senk blir det også...dog ikke skamsenk...bare litt senk foran for å få den liiitt lavere foran...

snakket med selger nå, manglet en styreenhet til sentrallåsen som gjør at bilen låser seg opp, og siden han allerede skal fikse det så skulle han få fiksa p-sensor bak også...etter dette er bilen klar for levering:)

Litt morsomt...jeg klagde på at bilen bare giret ned med f1-giringa....så han sa til meg nå "den girer opp på baksiden av rattet.." haha...litt flaut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...