Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jobber med saken... men få folk som vil ha s-klassen dessverre... Men kona er ikke såååå keen på en E65... og jeg føler jeg er ferdig med E65...Er for mange drittunger i Oslo som har fått E65...og når srilankere kjøper E65...da er den virkelig ikkenoe for meg...

Neste blir F01 om 3år (ca...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med saken... men få folk som vil ha s-klassen dessverre... Men kona er ikke såååå keen på en E65... og jeg føler jeg er ferdig med E65...Er for mange drittunger i Oslo som har fått E65...og når srilankere kjøper E65...da er den virkelig ikkenoe for meg...

Neste blir F01 om 3år (ca...)

Ja eierene ødelegger ofte ryktet til bilene, her i byen kjøres E65 som regel av halvgamle eks "småkriminelle" tullinger som har klart å få seg jobb i Nordsjøen og må absolutt flashe at de endelig har litt penger :roll: Kjører rundt i byen med fancy solbriller og kikker etter småjentene, synes det bli tåpelig jeg da, er E65 og forrige generasjon SL som lider under disse eierne med heller dårlig utstråling. Bortsett fra ett eldre ektepar nedi veien her som har en 730d, men den har de hatt siden den var ny så de kan ikke sammenliknes.... :P

F01 høres ut som en god plan 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I oslo er ikke forrige SL en bil som blir sett ned på...E65 har dessverre blitt allemannseie og er ikke kul nok lenger.. Men komforten er fremdeles uovertruffen :) Men kanskje det blir E66 istedet...hvem vet..

Men rart det der... Pakistanerne går bort fra biler srilankere begynner å kjøpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XJ8 har jeg sikla på...Men til ca 400k finnes det dessverre andre biler som er mer interessante... F01 til 50k mer frister nok mer... Har litt lyst på S-type også faktisk (bytte inn i s-klassen) men er redd for at den kanskje blir...for stygg etterhvert...

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40494101

Denne vil jeg ha...hvorfor? Jo fordi dette er iL version..og jeg vil ha LANG bil denne gangen så jeg kan endre teksten her til "Livet er for kort til å kjøre korte biler".. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XJ8 har jeg sikla på...Men til ca 400k finnes det dessverre andre biler som er mer interessante... F01 til 50k mer frister nok mer... Har litt lyst på S-type også faktisk (bytte inn i s-klassen) men er redd for at den kanskje blir...for stygg etterhvert...

Fin front på den s-typen da? :P

tumblr_ltojb0k1h71r4ftcko1_400.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XJ8

http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=40357305

Denne kunne jeg fint tenkt meg... En bil med klasse som oser kvalitet og eksklusivitet... Heller denne enn en e60 til samme prisen (selv om de ikke konkurrerer i samme klasse)...

S-type er ikke avskrekkende den heller...Men heller XJ enn S-type (om man først skal ha seg jæææg)

http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=40505272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...