Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir ikke mye skruing selv...ødelegger håret mitt..så skal til han jeg kjøpte bilen av...han skal bytte tåkelysene foran til xenonlook pærer :)

har ingen planer...sånn utenom felger...hmm....usikkert det også...får se an..kanskje neste år....eller iår....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

damn....950kr hos bmw for å bytte tåkelyset....DAMN!tror jeg skal bytte det selv ikveld...

Hvis et autorisert BMW verksted tar 950 kroner bare for å bytte tåkelyset (pæren?) på en E65 kan man jo bare forstille seg hva en stor service koster eller f.eks bytte av 4 stk. bremseskiver inkl klosser. Jeg tror at du først som sist kan belage deg på at bilen ikke er helt billig å holde kjørende. Du kan sikkert spare noen kroner på å benytte mindre verksteder og vennetjenester, men bare deler er svindyrt når det gjelder de nyere store BMW´ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...vel.....me fix...me got cash :P hehe...men som sagt...er klar over at ting koster litt mer enn på andre biler...men igjen....til tider er det nok verdt det...

Det tror jeg også... svindyrt, men en E65 med V8 motor er helt sikkert verdt kostnadene. Husk bare å stoppe mens leken er sånn nogenlunde god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir ikke mye skruing selv...ødelegger håret mitt..så skal til han jeg kjøpte bilen av...han skal bytte tåkelysene foran til xenonlook pærer :)

har ingen planer...sånn utenom felger...hmm....usikkert det også...får se an..kanskje neste år....eller iår....

Fikk noen ideer med en gang jeg så bilen ;) Shadowline lister er et must, senk og felger.

Men kan tenke meg det er rimelig dyrt på en så ny sjuer, må nok vente en 10 år før sånt evt kommer på markedet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

møkkadag.....to nye riper...sølte en hel flaske med URGE i oppbevaringsrom i døren på passasjersiden foran, fått beskjed om at stereoen må påkostes en del...samt klarte å knekke selve dekslet til girspaken..... :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil :D

Fikk min 730 i mars og det er en fantastisk bil ,

men der er mye elektronikk som kan spille deg ett puss . . .

Når det gjelder stereoen din ville jeg prøvd å resette MOST bussen før jeg gjorde noe annet.

Alle audiosignaler går i en fiber kabel som går rundt hele bilen , og den kan resettes ved å bryte loopen i hanskerommet.

Står litt om det her http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=444297&highlight=most+reset

Ellers så er det flere som har problemer med Logic 7 forsterkeren som ligger på venstre side i bagasjerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...