wicky124 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 it havent happend yet...haha this is going to be a new religion...Dont see a shit....believe everything men jo...venter på tlf fra forhandler..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 hva om jeg kjøpte en toyota prius`? Tror det er mange her inne som hadde fått seg en smell av den nye Priusen. Tipper den tar en E39 520i greit opp Lierbakkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 hva om jeg kjøpte en toyota prius`? Tror det er mange her inne som hadde fått seg en smell av den nye Priusen. Tipper den tar en E39 520i greit opp Lierbakkene.. hehe... er nok mye sant i det der gitt. hørte her om dagen en 5er som dro på alt den hadde. Lot den virkelig få turtall, stussa litt over dette fordi den akselerte ikke akkurat veldig overbevisende fra der jeg stod. Så når den kjørte forbi at det var en 520i. 520 må være ganske lat med automat, men fin lyd i motoren da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 hmm...2009 model prius (nye typen) koster jo 199tusen..rare saker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Benzeline er på veien for tiden, dog med prøveskilt Trenger å bytte ett bremserør og no andre små formaliteter så er hun godkjent for ett par år til:) Trenger vel bare senk på den snart..hmm..Bilen jeg har kjøpt..jah...enda ikke fått den...snakket med forhandler igår kveld i 22 tiden...da drev han og kodet om nøkler...så får håpe noe fornuftig skjer idag:) Bilen har en v8!! hoho...tror jeg da... me like det blir veldig bra wicky, eneste den manglet var litt senk, har forresten spotta den hvite s123 med xenon osv som du har spotta før i Oslo. Vi skal visstnok cruise på karl johan med baksetet fullt av ung..host..jenter men fra spøk til alvor, gleder meg til å se hva du har endt opp med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 hmm..du skal cruise med den hvite eller med min? haha ja...venter i spenning på bilen selv..MEN!...ble ikke direkte imponert over været idag..hmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Hadde denne tråden vært på, la oss si 10 sider. Ja da hadde jeg sendt en brevbombe (e-post) til deg, forventa jo et bilde Men heldigvis var den bare på 3 sider, så det ble ikke så mye og lese... Vente, vente, vente vente, vente vente, vente vente, vente..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 wicky er bare oppskrytt hakke kjøpt no bil han vett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 vel....jeg har jo ett stort ego med ett enda større behov for eksponering:) Får ikke bilen idag heller..står hos en merkeforhandler oppe mot gardermoen / jessheims området..hmm... anyway.... JEG VIL HA DEN HELVETES BILEN NÅ!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Argh hater teasere Hver gang du skriver så tenker jeg : "YES ENDELIG FÅR JEG VITE DET", men neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Argh hater teasere Hver gang du skriver så tenker jeg : "YES ENDELIG FÅR JEG VITE DET", men neida +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Bare lureri dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 troll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 hehehe...surt å bli lurt men ja....hmm..... bilen min er vel "drømme" bilen min...er en del år gammel...men igjen...me loved it since the beginning.... mange vil vel si at den er direkte stygg/feit/skam for Bangle...But me love the MEGABIG size on it...andre biler ser så små ut i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå