wicky124 Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 neinei....jeg har el-gardiner bak....trenger ikke soting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Lage hull til avsagd hagle i gardina da? ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 hehehe....neida....går an å ta ned gardinene...skyte...og dra gardinene opp igjen om du ser på bildene fra kaia så er bakrutene ganske mørke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Ser bra ut dette, 7ern er barsk selvom jeg personlig ville gått for 20" og senk Ser litt styltete ut for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 tøft resultat med de nye felga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Gratulerer med nye felger Gjorde seg godt de der Personlig synes jeg du skulle hatt litt senk, da hadde denne blitt hel værst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 vel...med norske veier (oslo veier altså) så er det klin bortkasta med senk..orker ikke å drive å bremse ned før hver fartsdump og skeivhet i veien... og 20 med senk..vel....da blir den som veldig mange andre biler....og originale 20toms ser bra ut på denne bilen...men om det blir andre felger så ser den ikkeno bra ut...blir litt for mye som e60... Anyway...jeg personlig er sykt fornøyd med bilen...kun små detaljer innvendig igjen som skal fikses på neste lønning... Litt artig å tenke på...når jeg solgte min forrige e38 så hadde jeg planlagt å kjøpe e65 iløpet av 3år...også plutselig hadde jeg en e65...fremdeles litt uvirkelig at jeg eier den..haha... > Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Fikk vasket bilen innvendig idag...ikke vasket den innvendig siden jeg kjøpte den..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Oslo-veier er den aller beste grunnen til å ikke senke. På landet/i andre byer går det vel greit. Men her kan du plutselig møte på sprengt asfalt (må leke off road hehe) på en vei du har kjørt hver eneste dag på. De bygger hele tiden og man vet faktisk aldri når man vil havne i situasjonen hvor man angrer kraftig over at bilen er lav... Jeg har subbet nedi med E30 med normal høyde mange ganger... Samt en dusin andre vanlig høyde biler og..! Dere som ikke tror meg kan ta turen til Rosenhoff/Carl-Berners plass/Økern med senka bil... Norges svar på New York er Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Jeg kjører med e30'en her i Oslo, tilogmed min tar nedi., men den må sleppes ned til bakken uansett..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Mycket bra wicky, men jeg må nok også føye meg i rekken over senk.. Min E39 er senket 50mm og sliter ikke med subbing hverken i Oslo, Lørenskog eller Valdres... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 skal ta bilder imorgen i lys....da ser man at den ikke trenger senk,...pluss...jeg har dynamic drive...trenger ikke senk..hohoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Sota bakruter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 nice ass: trenger da ikke senk... : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Jeg(som aldri har hatt en usenket bil) syntes fortsatt at den er kul slik den er! I mine øyne er den i samme klasse som f.eks og slike biler skal ikke være lav på samme måte som .....hm.... ......alle andre bmwer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå