Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vel...med norske veier (oslo veier altså) så er det klin bortkasta med senk..orker ikke å drive å bremse ned før hver fartsdump og skeivhet i veien... og 20 med senk..vel....da blir den som veldig mange andre biler....og originale 20toms ser bra ut på denne bilen...men om det blir andre felger så ser den ikkeno bra ut...blir litt for mye som e60...

Anyway...jeg personlig er sykt fornøyd med bilen...kun små detaljer innvendig igjen som skal fikses på neste lønning... Litt artig å tenke på...når jeg solgte min forrige e38 så hadde jeg planlagt å kjøpe e65 iløpet av 3år...også plutselig hadde jeg en e65...fremdeles litt uvirkelig at jeg eier den..haha... >:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo-veier er den aller beste grunnen til å ikke senke. På landet/i andre byer går det vel greit. Men her kan du plutselig møte på sprengt asfalt (må leke off road hehe) på en vei du har kjørt hver eneste dag på. De bygger hele tiden og man vet faktisk aldri når man vil havne i situasjonen hvor man angrer kraftig over at bilen er lav... Jeg har subbet nedi med E30 med normal høyde mange ganger... Samt en dusin andre vanlig høyde biler og..! Dere som ikke tror meg kan ta turen til Rosenhoff/Carl-Berners plass/Økern med senka bil...

Norges svar på New York er Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...