wicky124 Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 nei han kom fra venstre så ble ikke store skadene på scootern...nesten verre på min... Ja frontlyktene er ikke de vakreste laget...men...man blir vant til det...Nei er ikke senka heller...orker ikke styre med det...kanskje senke den 30mm foran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Tror jeg hadde dødd om jeg hadde kjørt i en ukjents E65 med scooter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Jeg har kjørt i en panamera turbo med en scooter, en fz-50 faktisk.. Men det var dog ikke min feil. Jeg døde heller ikke..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Hahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 nei han kom fra venstre så ble ikke store skadene på scootern...nesten verre på min... Ja frontlyktene er ikke de vakreste laget...men...man blir vant til det...Nei er ikke senka heller...orker ikke styre med det...kanskje senke den 30mm foran... 130mm hadde vært passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runet Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Aldri møtt Wicky in person, men det skal han ha: Han lager liv og røre på et par forum. Som dere ser nederst i signaturen hans, så er han også MB-fan. Også jeg... Du får skaffe deg en Alfa også Wicky, så drar du et forum til Jeg er mye Alfafan også..... Og så slipper man å få slengt etter seg at man har hvermansenbil, hehe... Jeg liker din E65 jeg, selv om du drar den vel langt på dekk og felg. Hvilke dekk skal du ha nå? Hilsen Runet som k a n s k j e kjøper sin 3. bimmer nå...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Er vel mer beroliget person på merceforumene..Alfa ja...lyst på 166 som bruksbil men de koster fremdeles litt med noe utstyr så får se...156 ruster jo fælt i gulvet og coupee modellene er for trange for meg...men vi får se hva det blir Jo takk for kommentaren...Jeg liker store felger på stor bil..ser enormt teit ut med 18toms på sjuern...muligens jeg setter på 11x23 toms til neste år Har kjøpt meg nye dekk...285/30-22 yokohama advan sport...dyrt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runet Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 166 er vakkert. Har retta opp i signaturen min så du ser hva jeg har Og du har dessverre rett om 156. Bedre fra 2004. 285/30-22 er respektabelt på en "familiebil", hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Har kjøpt meg nye dekk...285/30-22 yokohama advan sport...dyrt :/ Blir det ikke feil med 30 på 22" ? ? Selv har jeg 285/30-21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Så deg på vei ned mot bussterminalen ista, pent med hvite tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 Nei skal nok ha meg alfa som kosebil en eller annen gang...men når det blir er usikkert Mente seff 265\30-22... går akkurat... kjørte med 35 før og det subba til tider...nå er det bare litt subbing ved full sving...men 25 i profil blir litt drøyt lite...ser korny ut... Ja syntes jeg så deg passere i motsatt opp fra rundkjøringen...men var litt sent ute så tenkte nææææh gi på Ja var greit med hvite lys...skal få i xenon også snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 fra sånn: til sånn: hadde vært no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Gjør det, gjør det, gjennomfør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Bare å maskere opp og lakke det;) så ut som en god oppgradering, til å være så lite jobb:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 enkleste er vel å demontere hele topplokket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå