Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

nei han kom fra venstre så ble ikke store skadene på scootern...nesten verre på min... Ja frontlyktene er ikke de vakreste laget...men...man blir vant til det...Nei er ikke senka heller...orker ikke styre med det...kanskje senke den 30mm foran...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei han kom fra venstre så ble ikke store skadene på scootern...nesten verre på min... Ja frontlyktene er ikke de vakreste laget...men...man blir vant til det...Nei er ikke senka heller...orker ikke styre med det...kanskje senke den 30mm foran...

130mm hadde vært passe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Aldri møtt Wicky in person, men det skal han ha: Han lager liv og røre på et par forum. Som dere ser nederst i signaturen hans, så er han også MB-fan. Også jeg... :oops:

Du får skaffe deg en Alfa også Wicky, så drar du et forum til 8) Jeg er mye Alfafan også.....

Og så slipper man å få slengt etter seg at man har hvermansenbil, hehe...

Jeg liker din E65 jeg, selv om du drar den vel langt på dekk og felg. Hvilke dekk skal du ha nå?

Hilsen Runet som k a n s k j e kjøper sin 3. bimmer nå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mer beroliget person på merceforumene..Alfa ja...lyst på 166 som bruksbil men de koster fremdeles litt med noe utstyr så får se...156 ruster jo fælt i gulvet og coupee modellene er for trange for meg...men vi får se hva det blir :P

Jo takk for kommentaren...Jeg liker store felger på stor bil..ser enormt teit ut med 18toms på sjuern...muligens jeg setter på 11x23 toms til neste år ;)

Har kjøpt meg nye dekk...285/30-22 yokohama advan sport...dyrt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei skal nok ha meg alfa som kosebil en eller annen gang...men når det blir er usikkert :P

Mente seff 265\30-22... går akkurat... kjørte med 35 før og det subba til tider...nå er det bare litt subbing ved full sving...men 25 i profil blir litt drøyt lite...ser korny ut...

Ja syntes jeg så deg passere i motsatt opp fra rundkjøringen...men var litt sent ute så tenkte nææææh gi på :P Ja var greit med hvite lys...skal få i xenon også snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...