Tzunami Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Jeg så den:) men den var vel bare der på lørdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 kom litt utpå dagen..og dro litt tidlig....gatebil er ikke slik det var for 7-8år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 kom litt utpå dagen..og dro litt tidlig....gatebil er ikke slik det var for 7-8år siden... ååja, derfor jeg ikke fikk sett den, dessverre! hva mener du? er det blitt for voldsomt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 nei har blitt for booring med mindre man skal kjøre på bane...lite spennende som blir stilt ut..og det som er utstilt er shabby gamle biler med senk og felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 hmmm.. synes da det var mye fett og nyere som stod utstilt der jeg da, men hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Er vel mer at jeg har blitt gammel....før var det spennende å se en skyline utstilt...nå er det ikke spennende med mindre en veyron kræsjer på banekjøringa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 nei har blitt for booring med mindre man skal kjøre på bane...lite spennende som blir stilt ut..og det som er utstilt er shabby gamle biler med senk og felger... Hehehe... ja... man blir mer kresen og sofistikert med årene... det skal mer til for å imponere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Er vel mer at jeg har blitt gammel....før var det spennende å se en skyline utstilt...nå er det ikke spennende med mindre en veyron kræsjer på banekjøringa... hehe, merker jo at det er ikke like spennende med en skyline lenger, med mindre den er hylsprek og kjører sidelengs, FORT! men for oss unggutta, er det jo en stor fest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 ja dere unggutta ja...hehe... men er vel generelt "Mindre" interessert i bil nå enn det jeg var for 5-6år siden... heller funksjon enn form nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 ja dere unggutta ja...hehe... men er vel generelt "Mindre" interessert i bil nå enn det jeg var for 5-6år siden... heller funksjon enn form nå... hehe, ser den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Ang. åssen treff det er til helgen, så er det høst treff for bmwccn avd. Telemark Blir premiering og banekjøring viewtopic.php?f=9&t=201239&hilit=h%C3%B8sttreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Ang. åssen treff det er til helgen, så er det høst treff for bmwccn avd. Telemark Blir premiering og banekjøring http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... %B8sttreff Dvs ingen Vestfoldinger allowed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Joooda, bare koselig med flere spør du meg! Er vel for alle, bare at det er avd. Telemark som holder det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Bare å dra med seg folk og kjente med bmw'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 ser ut som om jeg kanskje kommer nedover likevel sammen med kona..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå