wicky124 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 nomnomnom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Synes de felgene der er grusomme.... minner meg om dette: sånn her skal en E65 se ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Erebus, der dreit du deg selv oppover nakken. Se på E65en du la ut bilde av. Og så sykkelen med det store hjulet. Ser du likheter mellom Alpinafelgene og det store sykkelhjulet? Tenk deg om 2 ganger før du skal gi krass kritikk, for denne gangen bomma du fælt. Bilen din er fin den wicky, skulle bare vært klaska i bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Det er akkurat slik jeg selv har sammenlignet Alpinafelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Akkurat nå skulle den vært klaska i nakken... blitt føkka den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Erebus, der dreit du deg selv oppover nakken.Se på E65en du la ut bilde av. Og så sykkelen med det store hjulet. Ser du likheter mellom Alpinafelgene og det store sykkelhjulet? Tenk deg om 2 ganger før du skal gi krass kritikk, for denne gangen bomma du fælt. Bilen din er fin den wicky, skulle bare vært klaska i bakken Det har ikke noe med mønsteret å gjøre, men heller proposjonene , men hvis du vil være bekjent av å synes alpina-felger er stygge og styltete, får du bare mene det. Godt at du informerer om hvem som driter seg ut her inne, lett å miste oversikten kompis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Rolig nå...Bildet du la ut av den sykkeltingen minner MER på alpina eikene enn mine eiker... Om du skal demonstrere størrelsel...."greit nok":..selv om alle felgene er like store på bilen, og sykkelen har forskjellig størrelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Jada. Poenget mitt var bare at den ser litt styltete ut for øyeblikket.. Hadde vært pent med alpina-styling og felger, eller AC Schnitzer for den saks skyld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Poenget mitt var bare at du sammenlignet feil der, Erebus Jeg elsker Alpinafelgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 jajajajajaja jeg har kulest bil ferdig med saken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Akkurat nå skulle den vært klaska i nakken... blitt føkka den bilen Trøbbel ? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Jupp...ser ut som om rattet har tatt kvelden... Null lys i rattet, ingen av knappene funker...Hornet er dødt...til tider kobler vindusviskern seg av... airbagene er døde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Huffda , Har du diagnose utstyr ? Jeg kan sende deg softwaren , så trenger du bare en kabel til $20 og en laptop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Nei har ikke no utstyr as... Men softwaren..kan man gjøre innstillinger på bilen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Du kan gjøre endringer med Progman og diagnose med DIS . Det går med noen timer for å installere , men når det er gjort har du ett fantastisk hjelpemiddel , og på så avanserte biler som dette er det i mine øyne ett must og ha DIS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå