wicky124 Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 hmm...installering på pc eller? Hvor får man tak i programn / dis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 PC ja , Progman og DIS får du av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Rolig nå...Bildet du la ut av den sykkeltingen minner MER på alpina eikene enn mine eiker... Om du skal demonstrere størrelsel...."greit nok":..selv om alle felgene er like store på bilen, og sykkelen har forskjellig størrelse... Jeg skjønte godt hva Erebus mente og jeg er også helt enig med ham. Bilfelger kan bli for store også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 PC ja , Progman og DIS får du av meg. Sweet Hvor får jeg tak i den kabelen? Sendte avgårde pakken din forresten...Ikke le av min innpakking... Er relativt lite man kan gjøre med brun teip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Kabel : http://www.ebay.com/itm/NEW-FTDI-FT232R ... 5640bfe0bb Send meg en pm med adressen din så sender jeg ei plate med det du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Cool..da var den bestilt! Sendte deg også pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 hmm...ser nå at den der er til VAG biler...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Samme kabel , blir bra dette . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Åke...da er den iallefall kjøpt og payet så får håpe den dukker opp snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Forresten, vet du hvor sikringsboksen er? Utenom den bak i bagasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Øverst i hanskerommet vipper du ned ett deksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 ahaa...cool.... da har jeg noe å gjøre ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Da fikk jeg en CD av hanssae her på forumet med diswis datagreier til sjuern.. Bare å vente på kabelen fra ebay så blir det en del timer i garasjen fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Du bør nok bruke ventetiden på å installere DIS , der er ikke bare rett frem første gang , og tida går fort når en jobber med pc . . . Du trenger ikke kabelen før DIS er installert og du har tatt " API Test " , ref instruksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 aha...da har jeg noe å gjøre i helgen siden vi ikke har tv i nye leiligheten..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå