fish Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Tsk, tsk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 hmm...interesting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Litt ot, men hvilke firma folierer bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 hmm...interesting... Huff... Nå er jeg stygg med deg??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 greit greit....her er bilde... Interessant nytt konsept: En bildetråd der det første bildet dukker opp et godt stykke ned på side 4. Gratulerer med ny bil, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Grattis med ny direktørvogn! Ser flott ut og morro med litt annen farge enn sølv og sort..Likte ikke det med Codan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runet Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Fish: Artig å se hva kamera gjør med feks hjula. Sjekk inntrykket de to bildene gir av størrelsen på bakhjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 ja...den hvite folien må nok vente til neste sommer,...spare litt penger...Hvem som gjør det er litt usikkert enda...får se an... ja var igrunn derfor jeg valgte den grønne...ikke sett noen andre grønne e65 i norge enda...sort sølv blå kryr det av.. Vel....codan rocks....kan sende deg info på pm så kan vi se om du kan gi meg bedre pris:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 XL kebab!!! Grattis! jeg synes disse bilene er kjempeflotte, og de som mener designen er misslykka - javel, kjøp en annen bil og klapp igjen! S-klassen som fulgte denne 7'ern fikk samma koffertlokket... sier vel sitt! Kos deg med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 senk blir det også...dog ikke skamsenk...bare litt senk foran for å få den liiitt lavere foran... hehe, ja du får komma wicky! skal jeg finne fram vinkelslipern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 hahaha XL-kebab..tøft navn ja er ganske mange delte meninger angående designet på bilen...me like it morty....denna bilen får du ikke skru på..haha men du kan fremdeles skru merca... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Anyway flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 hahaha XL-kebab..tøft navn ja er ganske mange delte meninger angående designet på bilen...me like it morty....denna bilen får du ikke skru på..haha men du kan fremdeles skru merca... haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 har jo enda ikke fåt bilen så må vente på bilder...annonsebildene var ikke all verdens..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Grattis med en utrolig flott gromvogn Du har bra smak i bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå