Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm.. nei si det.. :P kjørte på grønland så var det noen som kasta stein og jord på sjuern..fant ut hvem det var etter at jeg kom meg inn i bygården.. banket på alle dørene til jeg fant riktig familie... ett norsk par som hadde adoptert 4 afrikanerbarn.. Han innrømmet iallefall skyld og gikk med på å dekke skader på bilen... Ble lakkskade på begge forskjermer (droppa panser siden det allerede var noe steinsprut på det) dype kutt i taket og riper på soltaket, riper i frontruta/bakrute samt på noen kutt på bagasjelokket... Duden tilbydde meg 1000kr for polering "jada dette blir borte med en polish da.." jeg måtte bare flire av han...

Så skal møte han etter påske og se hvordan han vil løse dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ungene ble dratt ut i oppgangen av foreldra og de sa unnskyld på rekke og rad... Men de var mellom 7-10år så jeg kunne vel ikke gjøre så mye.. Så da ble jeg overhyggelig mot faren dems (skremselstaktikk) og da fikk han en samvittighet så.. ga han iallefall muligheten til å velge oppgjørsmåte selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sympatisk oppførsel fra deg her Wicky. Det er vanskelig å bli skikkelig sur på små barn som ikke skjønner konsekvensene av hva de gjør. Flott at faren var samarbeidsvillig også. Når han finner ut hva dette koster er han nok ikke like samarbeidsvillig mot/med barna. De kaster neppe stener på biler en gang til.

Jeg hadde i 1999 en tilsvarende opplevelse med en helt ny Peugeot 406. Bilen var bare 3-4 dager gammel da en seks år gammel nevø syklet rett inn i siden på bilen. Jeg hadde spottet opplegget noen timer tidligere og fortalt ham at han skulle velge en annen vei mellom bilene som sto parkert. Selvfølgelig til ingen nytte... små barn hører det de vil høre. Resultatet var flere store bulker og massive riper på bakskjermen og bakdøren. Dette var selvfølgelig trist, men jeg klarte ikke å hisse meg opp over saken. Min svoger ble imidlertid noen tusen kroner fattigere og jeg så heller aldri senere at sønnen syklet mellom bilene... [-X

Skal vi prøve å være venner når det gjelder våre respektive tråder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. nei si det.. :Pkjørte på grønland så var det noen som kasta stein og jord på sjuern..fant ut hvem det var etter at jeg kom meg inn i bygården.. banket på alle dørene til jeg fant riktig familie... ett norsk par som hadde adoptert 4 afrikanerbarn.. Han innrømmet iallefall skyld og gikk med på å dekke skader på bilen... Ble lakkskade på begge forskjermer (droppa panser siden det allerede var noe steinsprut på det) dype kutt i taket og riper på soltaket, riper i frontruta/bakrute samt på noen kutt på bagasjelokket... Duden tilbydde meg 1000kr for polering "jada dette blir borte med en polish da.." jeg måtte bare flire av han...

Så skal møte han etter påske og se hvordan han vil løse dette...

Du, av alle, burde vite at det ikke er bra å kjøre rundt på grønland ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper duden står på det han sier, som ofte kjenner ikke de igjen hendelse når de hører taksten.

Neida..Jeg har bilde av han, ungen, legitimasjonen hans, døra, oppgang, av han med bilen, av hans mens han tar bilen, og video-opptak der han sier sitte fulle navn og sier at han sine barn er skyld i skadene på bilen og at han skal stå ansvarlig for reperasjon av dette..

jeg leker ikke gængster.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sympatisk oppførsel fra deg her Wicky. Det er vanskelig å bli skikkelig sur på små barn som ikke skjønner konsekvensene av hva de gjør. Flott at faren var samarbeidsvillig også. Når han finner ut hva dette koster er han nok ikke like samarbeidsvillig mot/med barna. De kaster neppe stener på biler en gang til.

Jeg hadde i 1999 en tilsvarende opplevelse med en helt ny Peugeot 406. Bilen var bare 3-4 dager gammel da en seks år gammel nevø syklet rett inn i siden på bilen. Jeg hadde spottet opplegget noen timer tidligere og fortalt ham at han skulle velge en annen vei mellom bilene som sto parkert. Selvfølgelig til ingen nytte... små barn hører det de vil høre. Resultatet var flere store bulker og massive riper på bakskjermen og bakdøren. Dette var selvfølgelig trist, men jeg klarte ikke å hisse meg opp over saken. Min svoger ble imidlertid noen tusen kroner fattigere og jeg så heller aldri senere at sønnen syklet mellom bilene... [-X

Skal vi prøve å være venner når det gjelder våre respektive tråder?

Er lissom det..Har kompiser med unger men de er VELDIG forsiktige med å ødelegge pappas bmw eller mærsje.. Men seff slike ting skjer..Det som provoserte meg var jo at ungene stod i balkongen, så ned, ga meg fingern og sa "haha du kan ikke gjøre noe vi er alene hjemme"... Men ordner seg nok etter påske..

jada vi får vel bare skjerpe oss...Nok drama :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6dtkb3yztaxb1yiiha31.jpg

Var det derfor du så så forbanna ut når du prata i telefonen? :lol::P

hehe var nok det ja.. pluss jeg blei forvirra av en glisende hvit mann i pysjå som vinka..haha jeg kjenner ikke så mange whiteboys :P

Men neste gang skal jeg smile og hilse tilbake :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. nei si det.. :Pkjørte på grønland så var det noen som kasta stein og jord på sjuern..fant ut hvem det var etter at jeg kom meg inn i bygården.. banket på alle dørene til jeg fant riktig familie... ett norsk par som hadde adoptert 4 afrikanerbarn.. Han innrømmet iallefall skyld og gikk med på å dekke skader på bilen... Ble lakkskade på begge forskjermer (droppa panser siden det allerede var noe steinsprut på det) dype kutt i taket og riper på soltaket, riper i frontruta/bakrute samt på noen kutt på bagasjelokket... Duden tilbydde meg 1000kr for polering "jada dette blir borte med en polish da.." jeg måtte bare flire av han...

Så skal møte han etter påske og se hvordan han vil løse dette...

Du, av alle, burde vite at det ikke er bra å kjøre rundt på grønland ;-)

assa...lissom atte...jeg bor jo her da (skamfullt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...