Bmw_e39 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Litt usikker på hvor oppmøtet er, men det er kl 10:30 på morgenen... Sier ifra mer når jeg veit mer Det er TSW Sakata felger Nå har jeg ASA hjul på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Takker for det ;-D Emblemfritt panser og luke bak uten lås jeg syns bilen ser bedre ut uten jeg men ;-P Ta turen til skien til neste søndag da, det er treff da, og kjøretur med bare bimmere Hvor i skien er det oppmøte? Kan fort hende jeg gjør det Sitat: Avd. Telemark arrangerer igjen TELEMARKSTUR DEN 20.06 START KL 10.30 Da er vi igjen klare til å kjøre en Telemarkstur. Dagen blir Søndag 20.06 med start kl 10.30 fra Kvalitet Veikro v/Telemarksveien kjøpesenter. Følgende løype vil vi kjøre: Skien - Drangedal - Treungen - Lyngdal/vråliosen - Dalen - Høydalsmo - Seljord - Skien. Det blir lagt inn stopp flere steder etterhvert og lagt inn for Mat/middag stopp på Høydalsmo. Kjørelengde: 32 mil kjøretid iflg. google ca 4t 44 min Håper på godt fremmøte og at andre avdelinger tar kontakt og også melder sin ankomst. - Kilde: Terminliste BMWCCN avd Telemark 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Ser greit ut uten det emblemet ja stemmer nok det at den er ganske så lav ja men mørk w123, hvem er du? skal nok få ut noen bilder med 20" dekka på om litt, men de er faktisk ikke for store de heller, lite gummi med strekk gjør at de forsvinner inn under hjulbuene ;-D hehe, du har dårlig hukommelse husker alle bila som var på treffet jeg.. jeg kjenner ikke deg og du kjenner heller ikke meg, men jeg kjente igjen bilen din fra bø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Hmmm Hvilket treff, og når? hehe... Jaja, får være på utkikk etter en merce stv igjen jeg da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Lenge siden det har skjedd noe her. Ville bare si at den fargen der kledde bilen utrolig godt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Var faktisk ganske pent med chrom rundt vinduer og i grillen på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Denne var meget rå Eneste som er jalla er skiltet for langt nede. Det kan du egentlig bare fikse no i kveld, skiltplate får du i sort uten reklame på bilextra 99.-og få av klistremerket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 få på sorte lister nede å på fangeren bak så det står i stil med front fangeren... litt spent kos den ser ud uden emblem bak? bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Lenge siden det har skjedd noe her. Ville bare si at den fargen der kledde bilen utrolig godt ! Takker så meget for det Har ikke skjedd stort mer med bilen gitt, ikke anna enn at den står inne for vinteren ;D Blir vel grundig rens innvendig og utvendig i vinter, og bare vente på at sommeren kommer og den skal få lov og ut og lukte litt på asfalten igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Var faktisk ganske pent med chrom rundt vinduer og i grillen på denne! Må nok si meg enig der, var i tvil når bilen blei lakka, for da var det innkjøp av nye lister og, så da måtte jeg tenke på om det sku bli shadowline bil eller ikke da, men må vel ærlig innrømme at jeg sjøl syns det er ganske så greit med chrome lister og oxford grønn, passer fint sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Denne var meget rå Eneste som er jalla er skiltet for langt nede. Det kan du egentlig bare fikse no i kveld, skiltplate får du i sort uten reklame på bilextra 99.-og få av klistremerket:) Handla M5 skiltholder, men det passa faktisk ikke på bilen. Har en LeMann Blå M5, der skiltet står der det "skal", der står det greit, men det blei faktisk ikke fint med skiltet på "riktig" plass på denne, alle har forskjellig smak, så vi må nok være enige om og være uenige ;-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 få på sorte lister nede å på fangeren bak så det står i stil med front fangeren... litt spent kos den ser ud uden emblem bak? bilder Skal se om jeg har noen bilder bakfra. Som jeg nevnte tidligere så handlet jeg nye lister når bilen ble lakkert, syns den fargen kler chrome, så det blir nok med smak og behag Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Flott bil, må si meg enig med resten at skiltet er plassert litt feil. Bilder bak og interiør? godt å se flere e39'er i denne fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 ja enig at det kler crom. vil prøve sjøl å ha svarte nede eg å beholde dei blanke rundt vindua blir det grimt blir alt svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå