HagenJR Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Hadde vært kult og fått til en chat der vi brukere hadde kunnet snakket litt med hverandre på en raskere og enklere måt enn å poste innlegg.. Noe slikt som Kammeret har http://chat.ilatad.com// Vet ikke om det er flere enn meg som synes dette hadde vært en bra idee?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Har vært forsøkt med kanal på IRC flere ganger, men nå finnes det vel knapt folk som vet hva IRC er lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Syns å huske at det har vært her før, men er det ikke litt utdatert?? Finnes nok av andre plasser man kan diskutere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 Har vært forsøkt med kanal på IRC flere ganger, men nå finnes det vel knapt folk som vet hva IRC er lengre... Er IRC oppe og går fortsatt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 Syns å huske at det har vært her før, men er det ikke litt utdatert?? Finnes nok av andre plasser man kan diskutere Det kan hende det har vært ja, er vel forholdsvis ny her jeg så Sant at det finnes mange plasser, men hadde vært litt greit å fådd samlet alle BMW fansen, slik at vi kanskje hadde blitt litt bedre kjent med de forskjellige brukerne her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Nå er det jo flere brukere som bruker tulletråden som en chatkanal så og si vær dag... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Nå er det jo flere brukere som bruker tulletråden som en chatkanal så og si vær dag... hehe tror nok han tenker mer på instent message, selv har jeg folk på msn\facebook jeg snakket med fra bimmers vis det trengs, så klarer meg fint med de funkskjonene bimmers tilbyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Nå er det jo flere brukere som bruker tulletråden som en chatkanal så og si vær dag... hehe tror nok han tenker mer på instent message, selv har jeg folk på msn\facebook jeg snakket med fra bimmers vis det trengs, så klarer meg fint med de funkskjonene bimmers tilbyr. ja jeg er klar over det... Har også de jeg har noe behov for å prate med på enten fb eller msn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå