mrrogne Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 hei, viskosevifta mi sitter som F, har prøvd med fast nøkkel å hammer, men finne ingen plass å holde igjenn reimhjulet uten å ødelegge nokke nokken som har nokke tips om korleis eg kan få den av ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Jeg låste det bare med et stort flat skrujern. Husk at det er links gjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bustadmo Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 husk at gjengene går andre veg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrrogne Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 ja er klar over at det er gjenger "feil" vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrrogne Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 ingen som har nokke tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 må bare låse reima med noe svært skrujern etc svær tang. så benner du laus på vifta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 På noen viskosevifter er det plass til en tynn fastnøkkel til å holde igjen med er det ikke det foreslår jeg å bruke en sveisetang inne på hjulet Alt mye crc og kanskje litt varme? Når du står forran motoren og ser på frontruta skal du dra mot høyre LINKS P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 jeg hadde samme problem, satte på igjen reima, og fikk en kompis til å holde igjen hjulet med rørtang, da løsna den til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Jeg satte på en 36 mm fast tror jeg det var,og smalt til med litt stor hammer den løsnet på 3 draget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrrogne Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 er 32 nøkkel og har slått fleire gang til høgre når eg ser mot front ruta, men hakkje tenkt på å sette på reime å holde over reima me ei tang elns, vill jo ikkje skade reim hjulet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Så reima er av? Hadde satt den på igjen jeg. Kan jo kile en stor skrutrekker e.l mellom to av boltene på reilhjulet til vannpumpa. Funker hvis det ikke sitter alt for ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, kjøp dere spesial verktøy til dette, så slipper dere å hamre å slå å risikere å ødelegge andre ting, fåes kjøpt billig på Ebay: http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid ... Categories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Eller slipe ned en 32 nøkkel fra biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bustadmo Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 ville nok heller brukt de pengene på en nøkkel fra biltema, 'dremel' fra chlas olson og denne: http://www.turnermotorsport.com/html/de ... 1511310640 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Jeg tok den av på 3.2l når motoren stod i bukken uten noen som helst rem. Jeg tok sveisetanga å kneppte den på remhjulet slik at den låste seg mot et eller annet og dalva til med fast nøkkel og liten slegge. Da kom den etter et par slag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå