Just-turbodiesel Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Er jo snakk om farta her! ikke kom å påstå at de spora der blir lagd i 60km i timen, det dobbelte må minst til om du kan fronte med en bil og i TILLEGG lage de spora. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Er jo snakk om farta her! ikke kom å påstå at de spora der blir lagd i 60km i timen, det dobbelte må minst til om du kan fronte med en bil og i TILLEGG lage de spora. Nå må du lese ordentlig før du svarer lille bondetapp. Sier at jeg tror ikke det der er bremsespor det man ser i asfalten der, isåfall jævla rare spor..er heller spor etter at en av bilene har snurret etter kræsjen f eks. Hvilke fart dem har hatt eller hvor dem har kræsja eller om sjåføren spiste grønn eller gul banan har jeg ikke nevnt noen ting om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Kan egentlig ikke skjønne at du tenker på bilen når noen kolliderer. Som nevnt tidligere, hva hvis det hadde vært en familie med små barn ut på tur? Hadde du tenkt, "ånei, en firkantet gammel riskoker med diesel har blitt vraket"??Greit nokk han i E36en har gjort en grov feil, både med å kjøre uregistrert bil, og alt for fort, men det betyr ikke at hundre bedrevitere kan sitte å påstå at han nesten ikke har livets rett lenger. Du har vel noen svin på skogen du og regner jeg med. ja, mer enn de fleste.. men hovedpoenget her er jo følgende: A: han har skada andre trafikanter ved tilsynelatende bra føre B. han grisekjører og mangler tydeligvis kontroll/ferdigheter til den gitte hastigheten C: Han har falske kjennetegn som er forsikringssvindel D: Han må betale alt selv, noe som kunne vært unngått om han hadde kjørt litt roligere eller kjørt når der var mindre biler og man kunne se lys fra kjøretøy man møter. Hovedpoenget er at om familiemedlem av deg eller meg, blir påkjørt på den måten av en sånn tosk, da sitter du egentlig ikke rolig og ser på, da har i såfall ikke du vært i en slik situasjon før. Det er festlig at det er meg dere skal være så uenige med når det er 15 andre medlemmer som sier akkurat det samme i tråden visste jeg var populær, men det fins grenser. Hvis han skulle grisekjørt, så kunne han da venta til det var mørkt i det minste. Det står i artikkelen at BMW'n kom over i motsatt kjørefelt: "Føreren mistet kontrollen over bilen, og den kom over i motgående kjørefelt. Der kolliderte den med en bil som kom i motsatt kjøreretning og som ble slengt inn i fjellveggen." Nå står det riktignok ikke hvordan den tredje bilen er involvert i ulykka.. Men skal gi meg jeg.. syns bare det er så altfor mange som med ulovlig bygde biler som grisekjører og gjør det verre for de andre som vil bygge bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Kan egentlig ikke skjønne at du tenker på bilen når noen kolliderer. Som nevnt tidligere, hva hvis det hadde vært en familie med små barn ut på tur? Hadde du tenkt, "ånei, en firkantet gammel riskoker med diesel har blitt vraket"??Greit nokk han i E36en har gjort en grov feil, både med å kjøre uregistrert bil, og alt for fort, men det betyr ikke at hundre bedrevitere kan sitte å påstå at han nesten ikke har livets rett lenger. Du har vel noen svin på skogen du og regner jeg med. ja, mer enn de fleste.. men hovedpoenget her er jo følgende: A: han har skada andre trafikanter ved tilsynelatende bra føre B. han grisekjører og mangler tydeligvis kontroll/ferdigheter til den gitte hastigheten C: Han har falske kjennetegn som er forsikringssvindel D: Han må betale alt selv, noe som kunne vært unngått om han hadde kjørt litt roligere eller kjørt når der var mindre biler og man kunne se lys fra kjøretøy man møter. Hovedpoenget er at om familiemedlem av deg eller meg, blir påkjørt på den måten av en sånn tosk, da sitter du egentlig ikke rolig og ser på, da har i såfall ikke du vært i en slik situasjon før. Det er festlig at det er meg dere skal være så uenige med når det er 15 andre medlemmer som sier akkurat det samme i tråden visste jeg var populær, men det fins grenser. Hvis han skulle grisekjørt, så kunne han da venta til det var mørkt i det minste. Det står i artikkelen at BMW'n kom over i motsatt kjørefelt og at han fikk førerkortet inndratt pga mistanke om høy fart, noe det ER med de spora der, hvis du ser nøye så ser du at det er spor borte ved laurelen også, altså før han traff laurelen. Det er jo fordi du er en '-harry og inngrodd bygdejævel' (som du selv mener også) som bruker munnen din til og snakke stygt. Personlig så syntes jeg språkbruken din rett og slett er provoserende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 faktisk.. jaja, det er ingen hensikt å provosere, men jeg blir så provosert av all grisekjøring av verdensmestre bak rattets om trur de kan kjøre bil, i tillegg så fører slike ulykker til at biltilsynet bare blir verre og verre, de er jo så dumme at de trur bilen er årsaken til ulykker og det sjelden er sjåføren, noe de bare bruker som argument for å strengere restriksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Den tredje bilen, ut ifra det jeg har fått vite, kom også i motgående kjøreretning og kræsja i bilen som kjørte foran. Skjønner ikke helt hva dere diskuterer her, ser jo ut som alle har samme synspunkt, bare dere formulerer dere på forskjellige måter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Skjønner ikke helt hva dere diskuterer her, ser jo ut som alle har samme synspunkt, bare dere formulerer dere på forskjellige måter Kunne ikke vært mer enig! Men jeg ser egentlig ikke vitsen i å diskutere det i det hele tatt. Fyren har dreti seg ut,og han får den straffen han fortjener. Sikkert mange som mener at han slipper lett unna, men det får så være, ingenting vi som sitter her får gjort med det uansett så er ingen vits i å spekulere i det. Gå ut å skru bil istede, mye artigere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Skjønner ikke helt hva dere diskuterer her, ser jo ut som alle har samme synspunkt, bare dere formulerer dere på forskjellige måter Kunne ikke vært mer enig! Men jeg ser egentlig ikke vitsen i å diskutere det i det hele tatt. Fyren har dreti seg ut,og han får den straffen han fortjener. Sikkert mange som mener at han slipper lett unna, men det får så være, ingenting vi som sitter her får gjort med det uansett så er ingen vits i å spekulere i det. Gå ut å skru bil istede, mye artigere! +1!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inanc_mpower Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Ser ut som m3en kom ned fra veien der, fronta med Laurelen, deretter snurra rundt og havna plassen den er nå på. kan ikke ha holdt fryktelig høy fart? for den svingen er ikke akkurat så lang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Tror ikke han kommer så lett fra det som dere tror... Han får nok svi så det holder... Både med lite søvn, og lite penger igjen på kontoen.. Var selv med i en lignende ulykke for 7 uker siden, og har problemer med å sove noen netter pga. akkuratt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Det skal ikke rare farta til for å lage de skadene her. Hadde han hatt 100+ rett i fronten på laurelen hadde ingen overlevd. Skadene er jo minimale... Uansett synd for alle involverte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 sant det du sier der.. men har du tverra på tørr asfalt? du sklir ikke langt i 100km på tvers, men så er skadene ganske små som du sier..veldig spesielt det der altså:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 lol, jeg begynner faktisk å synes du er søt, du har så kul måte å uttale deg på , du redegjør godt for deg.. Når det er en laurel som blir ødelagt så er det klar man blir litt jekka! Hadde det vært en ny toyota hadde jeg gitt blaffen.. men klassiske kvalitetsbiler er det tragisk at skal gå tapt pga ens dumhet. Problemet er jo at det som OFTEST er sjåføren som har mista kontrollen med sprek bil i slike situasjoner, akkurat i dette tilfellet er det kanskje noe annet, men det har ingenting å si for budskapet. Der kom Just turbodiesel ut av hullet sitt igjen ja Men når du kaller meg søt så vil jeg si at du spiller med litt feil kort hvis formålet er å vinne sympati! Og jeg skal ikke begynne diskusjonen om hvem av oss som er best til å redegjøre for seg, der ville jeg blitt grundig parkert. Når blei Nissan Laurel en klassisk kvalitetsbil, den er like klassisk som en pakke knekkebrød er spennende, bare der har du din spesielle måte å redegjøre for hvilken planet du er fra Men til saken: Sånn som skadene på BMWen er så ser det jo ikke så veldig galt ut, nå har jeg jo ikke sett passasjer siden men at farta har vært så veldig mye over 80 km/t tviler jeg sterkt på. Greit nok med skerensespor og alt det der men for alt vi vet så kan han f eks ha kjørt med blanke dekk! Jeg mener det blir feil å uttale seg før man vet noe sikkert, det er jo lov å komme med teorier men de må jo være innen for realistiske rammer. Føreren av denne bilen vil i allfall så seg en solid smekk økonomisk sett, dette blir jo ikke akkurat noe han går ut ifra med økonomisk gevinst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Når blei Nissan Laurel en klassisk kvalitetsbil, den er like klassisk som en pakke knekkebrød er spennende, bare der har du din spesielle måte å redegjøre for hvilken planet du er fra : Haha, kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Merkelig at ingen skal klage over at det står BMW i alle artiklene det vises til her Er nettopp slike hendelser som gjør det står så stort BMW i andre sammenhenger også. Eneste "gode" som kom ut av ulykken var at det vart en mindre "knekkebrød-bil" på veiene ref. bra uttalelse fra Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå